فضای حقیقی جامعه، باطن مدیران استان است

به گزارش هفته نامه افق کویر، محمود زمانی استاندار یزد ظهر روز پنج شنبه ۱۰ اسفند در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه جلسات خصوصی را با نخبگان و رسانه‌ها ادامه می‌دهیم اظهار داشت: در بسیاری از جلسات خصوصی تمجید صورت می‌گیرد و به ‌اندازه‌ای زیاد می‌شود که به تملق هم می‌رسد؛ اما در بیرون از جلسات اعتماد مردم نسبت به داشته‌های کشور و انقلاب را نشانه گرفته و می‌گیرند.
استاندار یزد با بیان اینکه مطبوعات باید خواسته‌های کشور را مطرح کنند عنوان کرد: با مطرح کردن این دغدغه‌ها مسئولان نیز نسبت به مشکلات و مسائلی که در کشور وجود دارد آگاه‌تر می‌شوند و در راستای حل آن گام بر می‌دارند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات با هنرمندان و بازنشستگان فرهنگی استان در دستور کارمان قرار دارد خاطرنشان کرد : بازنشستگان فرهنگی ذخیره‌های کشور هستند و با برگزاری این‌گونه جلسات مجموعه‌ای از نکات برای خود جمع آوری می‌کنم تا در جای مناسب بتوانم از این نکات ارزشمند استفاده کنم.
زمانی قمی تصریح کرد: همه کسانی که جزئی از اصحاب رسانه‌ها هستند برای من و مسئولان قابل احترامند و هیچ تفاوتی بین هیچ از افراد در صحبت‌ها و تصمیم‌گیری‌هایمان قائل نیستیم.
استاندار یزد با بیان این مطلب که من برای خدمت به مردم استان یزد و تأثیرگذاری مثبت برای کشور و انقلاب اسلامی آمدم اضافه کرد: من در این جایگاه دنبال حزب خاص و یا گروه خاصی نیستم؛ بلکه با تمام توان برای خدمت به کشور و مردم به میدان قدم گذاشتم.
وی تشکیل دبیرخانه‌ای در استانداری یزد شامل نمایندگانی از اصحاب رسانه و معاونین استانداری را خواستار شد و گفت: در این دبیرخانه یکسری موضوعات و مسائل مطرح می‌شود که آن‌ها را جمع آوری و دنبال پیگیر آن هستیم.
زمانی قمی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت نخبگان رسانه‌ای به بهترین شکل استفاده شود اظهار داشت: در این مدت که به استان یزد آمدم سعی کردم تا از نظرات و پیشنهادات خبرنگاران و اصحاب رسانه استفاده کنم.
استاندار یزد گفت: داوری باید منصفانه و تحقیق کرده باشد و همه می‌دانند که فضای مجازی بازتاب فضای حقیقی است و فضای حقیقی هم باطن مسئولان و باطن ما هم همان چیزی است که در جامعه دیده می‌شود.
استاندار یزد با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ داوری محققانه در جامعه، گفت: کمیته بررسی و رفع مشکلات رسانه‌ها با محوریت روابط عمومی استانداری در استان یزد راه‌اندازی شود.
وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کمیته بررسی و رفع دغدغه رسانه‌ها در روابط عمومی استانداری یزد، افزود: من قول می‌دهم در برابر انتقادات به جا و نابجای رسانه‌های صبوری کنم.

به مدیران تذکر می‌دهم که با رسانه‌ها ارتباط بیشتر و بهتری داشته باشند
استاندار یزد رسانه‌ها را ابزاری قوی و مؤثر در مدیریت بیشتر و بهتر دولت و کشور دانست و بیان کرد: برگزاری جلسات خصوصی و مستمر با نخبگان در حوزه‌های مختلف یکی از اولویت‌های اجرایی استانداری است.
زمانی قمی در ادامه با بیان این‌که رسانه‌های باید مشکلات و مسائل مختلف استان را بررسی و به اطلاع استانداری برسانند، گفت: برگزاری جلسه هم‌اندیشی با هنرمندان و فرهنگیان بازنشسته از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی دبیرخانه جمع آوری و ساماندهی دغدغه رسانه‌های از دیگر راهکارهای مؤثر در توسعه مدیریت استان دانست و اظهار کرد: روابط عمومی استانداری اقدامات لازم برای حضور یک نماینده از رسانه‌ها
در شورای اداری استان را انجام دهد.
زمانی قمی با اشاره به ضرورت ارتباط بیشتر و بهتر مدیران با رسانه‌ها، تأکید کرد: در شورای اداری استان به مدیران تذکر می‌دهم که با رسانه‌ها ارتباط بیشتر و بهتری داشته باشند.
فضای حقیقی جامعه، باطن مدیران استان است
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که هر خبرنگاری که دوست داشته باشد می‌تواند یک هفته تمام از صبح تا شب همراه من باشد و روند کاری استاندار را از نزدیک بررسی کند، گفت: در جامعه ما جای داوری محققانه خالی است.
وی در پایان گفت: فضای مجازی نمادی از فضای حقیقی است و فضای حقیقی باطن مدیران و دست‌اندرکاران استان است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در