سلام، باز روز از نو روزی از نو؛ در همین هفته نامه، قبلاً نوشتم که بلکه هئیت امناءمسجدامام (…)علیه السلام به خود بیایند، ولی انگار گوش شنوایی نیست. …

 

پیامک

باسلام، وضعیت آسفالت کوچه انقلاب ۱۴خیلی خراب است، خواهشمند است بررسی و بازدیدشود.
۹۳۸-۸۵۵
——————-
با سلام، همشهریان نظراتی در مورد کاشت درخت نارنج، پرتقال، نخل و زیتون در سطح شهر داده بودند. به نظر من صدمات درختان اینچنینی زیاد هست یکی از آنها احتمال سقوط از درخت است. نخیلات بلوار مهندس دهستانی گواه بر این ادعاست همیشه خدا، عده ای بالای درخت هستند؛ وقتی هم انتظامات می گذارند سیل اعتراضات روان است.
۹۱۳-۶۲۸
——————-
سلام، بخدا این سرعتگیر داخل بلوار مهندس دهستانی را جمع کنید ما گناهی نکردیم که بخواهیم مواظب وسایل نقلیه ای باشیم که از فرعی وارد خیابان اصلی می شود.(باعنوان) جمعی از کامیون داران بافق؛ در ضمن دعای پرخیر و برکت این عزیزان بدرقه راهتان باد.
——————-
سلام، قابل توجه اداره ورزش و جوانان بافق، درب ورودی سالن ورزشی تختی نیاز به پرده دارد؛ زمانیکه خانم ها درحال ورزش هستند مشکل دارند؛ لطفاً به صورت جدی به این مسئله رسیدگی شود. همچنین شیشه جنب آب سرد کن شکسته است. خانم ها که نمی توانند برای آب خوردن لباس عوض کنند؛ در ضمن اصلاً به بهداشت سالن رسیدگی نمی شود به نظرم چند ماه است که سالنی که آب سرد کن در آن قرار دارد نظافت نشده است. الحمدا… از مسئول سالن که خبری نبود بانوان با خیال راحت در حال ورزش کردن هستند، ولی از امنیت برخوردار نیستند.
۰۹۱۱-۲۱۴
——————-
سلام، شنیده شده است مدیری که معاون وزیر شده است با اخراج تنها حامی خود در سال ۹۳ نشان داد بسیار قدرشناس است.
۰۹۱۳-۶۷۷

——————-
سلام، باز روز از نو روزی از نو؛ در همین هفته نامه، قبلاً نوشتم که بلکه هئیت امناءمسجدامام (…)علیه السلام به خود بیایند، ولی انگار گوش شنوایی نیست. فصل زمستان که شوفاژ خانه را کم می کردند که کمترگازوئیل مصرف کند؛ الان چندسال است گاز در بافق است، ولی مسجد بی گازاست. الان هم که فصل تابستان شده سه تا کولرگازی کوچک در مسجد هست که یکی قسمت خانمها و دو تا قسمت آقایان که همان روز اول که نصب کردند؛ بعد از مدتی یکی از آنها خراب از کار درآمد. چهارتا پنکه دستی گذاشتند داخل مسجد که بادگرم به نمازگزارها می خورد یکی کولرگازی هم که سالم هست قاچاقی باید روشن کنند تا مسئولین مسجد نبینند. هیئت امناء مسجد(…) علیه السلام درست هست آب، برق وگاز مساجد مجانی است دیگر نگفتند کولرگازی روشن نکنید؛ الان فصل تابستان است یک روز هوا ابری می شود وگرم؛ بدن هر انسان هم که گرما و حرارت تولید می کند پنجره های مسجد هم همیشه بسته است. یکی دیگر از مشکلات آبسردکن مسجد است که دستگاهی به آن بستند که باید با نی آب بخوریم. یک روز نی نیست یک روز آب بیرون نمی آید و مشکلات دیگری از این قبیل؛ بخدا دیگر بس است فکر نمازگزارها باشید.
۹۱۰-۳۵۶
——————-
سلام، ضمن خسته نباشید و خدا قوت به شهردار محترم مهندس نوروززاده؛ خواهشمند است درمورد قطعه سوم بلوار آیت ا… میرغنی زاده حدفاصله میدان مادر تا مبارکه فکری بکنند، چون شبها خیلی تاریک و ترسناک است آرزوی موفقیت و سرافرازی جنابعالی را ازخداوند خواستارم.
۹۱۳-۲۴۴
——————-
باسلام، اداره محترم راه و شهرسازی شهرستان بافق؛ آیا شما قدرت جمع کردن یک سرعتگیر که داخل بلوار سنگ آهن که هیچ نقشی در مسیر مستقیم ندارد را ندارید؟! واقعا اگر نمی توانید(…)
۹۱۳-۸۸۲
——————-
چرا جهاد کشاورزی نسبت به ساخت و احداث یک اغل گوسفند گیر می دهند. وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند اقتصاد مقاومتی یعنی که هر چه بیشتر نیازهایمان به منابع خارجی کمتر بشود و روی پای خود بایستیم و متکی به دیگران نباشیم. اگر فردی یک واحد کوچک دامداری یا مرغداری برای خود راه می اندازد اینقدر نگوییم خلاف ضوابط است؛ مگر می شود ضوابط دوگانه باشد!
۹۱۳-۴۱۵
——————-
با این که بافق در منطقه ممنوعه از لحاظ بهره برداری از سفره های اب زیززمینی است چرا به برخی غیربومی اجازه برداشت آب آن هم با حجم زیاد داده می شود.
۹۱۳-۴۱۲
——————-
خانه های بوم گردی خیلی خوب در بافق رواج پیدا کرده از مسئولین بدینوسیله تقدیر و تشکر می کنم.
۹۱۳-۱۲۰
——————-
تغییر و تحول در بیمارستان بافق چه تفسیری داره! رئیس بیمارستان شده قائم مقام؛ با این تغییر وتحول مشکلات حل می شود یا نه؟
۹۱۰-۲۴۱
——————-
کسی را مدیرعامل شرکت سنگ اهن بگذارید که مورد تایید کارگران باشد. یعنی برخاسته از خودشان؛ چه معنا داره در شرکتی که بیش از ۶ هزار پرسنل دارد یعنی یک نیرو برای مدیر شدن ندارد! آوردن نیروی امنیتی در راس شرکت مثل زمان آن خدابیامرز می شود که می گفت(…)
۹۰۷-۴۰۱
——————-
شهرداری مقداری هم به فضای سبز آرامستان قاضی توجه داشته باشد. اگر درختکاری بشود و فردی را به عنوان باغبان بگذارند تا به درخت ها آبیاری کند بهتر خواهد بود. حق و حقوقش هم اضافه کنند روی عوارض کفن و دفن!
۹۱۳-۷۰۸
——————-
محور بافق- نوق را الله وکیلی این نه کیلومترش را پیگیری فرماندار نماید تا تمام بشود . از بس تو این خاکی امدیم و رفتیم بیچاره شدیم.
۹۱۰-۴۷۱
——————-
اخبار نیروی انتظامی به خوبی در رسانه های بافق منعکس می شود از روابط عمومی این نیرو تشکر می شود.
۹۱۳-۲۱۳
——————-
کاش در نیمه شعبان شهرداری یا سازمان تبلیغات جایی را مشخص می کردند تا جوانان و بچه ها بروند آنجا هر چقدر می خواهند ترقه بزنند.
۹۱۰-۹۳۰
——————-
خواندن دعای عهد فراموش نشود؛ سعی کنیم هر روز بخوانیم و هر جمعه در نماز امام زمان (عج) قاضی میرجعفر (ع) بافق که در استان این اقدام منحصر به فرد است، شرکت کنیم.

۹۹۰-۱۰۴

 

 

سپاسگزاری ها

 

 

سلام و خسته نباشید به مسئولینی که بریدگی انقلاب ۷۳ را مسدود کردند. این عمل شما باعث شده تردد وسایل نقلیه از طرف میدان آهنشهر به سمت کمربندی بیشتر شده است.
۰۹۱۳-۳۹۵
——————-
سلام، احترامأ مراتب تقدیر وتشکر خود را از ریاست محترم شورای شهر و شهردار محترم جهت مساعدت و همکاری در رابطه با عقب نشینیی، زیر سازی و آسفالت کوچه ۳۰ امام رضا(ع) را دارم. فتاحی
۹۱۳-۷۰۷
——————-
سلام، جناب آقای “مهدی یزدانپرست” مراتب تقدیر وتشکر خود را در رابطه با واگذاری پیش از موعد زمین خود جهت عقب نشینی کوچه ۳۰ امام رضا(ع)را داریم
۹۱۳-۷۰۷٫

 

اس ام اس باران

 

امام باقر(علیه السلام:( هرکس آیه الکرسی را بعد از هر نماز بخواند ازفقر و بیچارگۍ در امان شود و رزق او وسعت یابد و خداوند به او از فضل خودش مال زیادی بخشد.
(احمدرضاطاهری)
——————-
خوشبختی ما، در سه چیز است؛ تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا؛ ولی ما با سه چیز دیگر، زندگیمان را تباه می کنیم؛ حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا !!
کلانتری

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در