امام جمعه بافق؛ کسی که نمی‌تواند مشکل مردم را حل کند، حق ندارد مسئولیت داشته باشد

امام جمعه بافق گفت: مسئولانی که بیت المال در اختیار دارند حواسشان جمع باشد که حسابرسی سختی در انتظارشان است.

به گزارش پایگاه خبری افق کویر؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های امروز نماز جمعه خاطرنشان کرد: شایسته سالاری و پاکدستی باید از ویژگی‌های مسئول باشد و کسی که کار اجرایی را در دست گرفت نباید در کارش قصور و کوتاهی باشد.

حجت الاسلام سلیمانی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در زمینه مدیریت و مسئولیت در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: کسی که در نظام اسلامیمسئولیتی را به عهده می‌گیرد باید جوابگو باشد و در پیشگاه خداوند هم مسئول است.

وی از مسئولان خواست با خوش برخوردی و خوش رویی به حل مشکلات مردم بپردازند و اگر مشکلی هم قابل حل نباشد با اخلاق و رفتار خوب پاسخگو باشند.

خطیب نماز جمعه بافق با اشاره به اینکه نباید حق کسی در دورترین نقاط روستایی پایمال شود، اظهار داشت: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلی را حل کند حق ندارد در آن مسئولیت بماند به ویژه در موقعیت بحرانی که مردم در تنگنای معیشتی باشند.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم به ضرورت هوشیاری همگان در برابر توطئه‌های آمریکا و عربستان سعودی تاکید کرد و گفت: هدف استکبار جهانی و همدستانش ایجاد ناامنی و آشوب در کشور به ویژه در مزر‌های ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا می‌خواهد در کشور با ایجاد اختلافات قومی، نارضایتی‌های عمومی را نشان دهد که باید با بیداری مردم و همه‌ی گرو‌های مذهبی این توطئه‌ها خنثی شود.

امام جمعه بافق تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی یک تهدید آشکار است چرا که این رژیم قصد دارد با جاسوسی و راه اندازی سرویس‌های جاسوسی به بدنه کشور نفوذ و آرامش را از مردم سلب کند.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز ثبت احوال و قدردانی از زحمات کارکنان آن، به تشریح خدمات این نهاد پرداخت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در