استقبال شهروندان از کتاب های روانشناسی

به گزارش هفته نامه افق کویر، یک ماه از برگزاری نمایشگاه کتاب در حسینیه امامزاده می گذرد دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ برای تهیه گزارش، خبرنگار هفته نامه افق کویر به نمایشگاه مراجعه نمود:
افق کویر: لطفا خودتان را معرفی کنید؟
مجتبی رجبیان هستم، ۱۴ سال است که مسئول پخش کتاب و تولید کتاب در استان یزد می باشم. از ۴۰۰ ناشر کتاب، دریافت می نماییم. از طرف مرکز توزیع کتاب صداقت یزد به مناسبت نمایشگاه علوم قرآنی به مدت یک ماه در حسینیه امامزاده عبداا… از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد مستقر هستیم و به علت استقبال شهروندان بافقی تا پنجشنبه ۲۳ خرداد تمدید شده است. بافق خیلی گرم است، البته این هفته اخیر بسیار گرم شده است.
افق کویر: استقبال مردم شهر بافق از نمایشگاه کتاب چگونه بود؟
استقبال مردم بافق از کتاب نسبتاً خوب بود و فرهنگ کتاب خوانی بافق بالا است، شهروندان از کتاب های روانشناسی و رمان های خارجی بیشتر استقبال کردند، از کتاب “جاودی سپاسگزاری” خیلی استقبال نموده اند. کتاب “شفای زندگی” و “چهار اثر از فلورانس” را نیز طلبه ها به سفارش مربی ها خریداری نمودند. بعضی از افراد از اینکه ما کتابهای خارجی را به فروش گذاشته ایم ناراضی بودند و من در جواب آنها گفتم شما از کتاب های خارجی استفاده بهینه کنید، بعضی از کتاب های خارجی بسیار خوب است.
افق کویر: وضعیت اقتصادی بر فروش کتاب تاثیر داشته است؟
در حال حاضر افزایش قیمت کاغذ باعث افزایش قیمت کتاب ها نیز شده است. قبلا ۱۰۰۰ نسخه کتاب را به قیمت ۳میلیون تومان چاپ می نمودیم اما الآن باید ۱۱ میلیون تومان هزینه کنیم. کاغذ گلاسه به شدت گران شده است که دیگر مقرون به صرفه نیست.
معصومه غلامرضاپور

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی