کاروان پیاده بسیجیان بافق وارد بهاباد شد

یزد– ایرنا – برای بیست و هفتمین سال متوالی کاروان پیاده بسیجیان محبان الرضای شهرستان بافق از توابع استان یزد یکشنبه شب وارد شهر بهاباد شد و مورد استقبال تعدادی از مردم، مسئولان و فرماندار قرار گرفت.

حجت الاسلام سید علی طباطبایی مدیرکاروان در گفت گو با ایرنا اظهار کرد: سفر یک هزار کیلومتری اعضای ۱۴۰ نفری کاروان که از قشرهای مختلف خصوصاً جوانان هستند، به مشهد ۳۰ روز طول می‌کشد.

وی تصریح کرد: زائران در گروه‌های هشت گانه از جمله سقایی، علمداری، نگهبانی و خادم الرضایی سازماندهی شدند و در این ایام از مسائل مختلف فرهنگی و دینی بهره مند می‌شوند.

مدیر کاروان زیارتی پیاده بسیجیان امام رضا (ع) بافق بیان داشت: دعای عهد، زیارت عاشورا، کلاس‌های بصیرتی، اذکار روزانه، نشست‌های اعتقادی، نماز شب، نمازهای جماعت در سه وقت برگزاری برنامه شهادت امام صادق (ع) و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از مهمترین برنامه‌های این کاروان در طول مسیر است.

طباطبایی تصریح کرد: این کاروان هنگام عبور از شهرها و آبادی‌ها از افراد بستری در منازل، عیادت می‌کنند و ضمن سرکشی از بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری معلولان، زیارت امامزادگان و غبارروبی قبور شهدا، با علما و مسئولان دیدار می‌کنند.

کوچک‌ترین و مسن‌ترین زائر کاروان ۱۷ و ۷۰ سال سن دارند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی