جستجو برای مرد ۵۲ ساله ادامه دارد

به گزارش هفته نامه افق کویر، در پی اعلام مفقودی مردی ۵۲ ساله در روستای خوسف بافق، گروه جستجوگر هلال احمر شهرستان بافق جهت جستجوی فرد گمشده کار خود را آغاز نمود.

در ادامه گفتگوی هفته نامه افق کویر با محمد رضا فتاحی رییس هلال احمر بافق را در این باره می خوانید:

فتاحی با بیان اینکه فرد مفقود شده روز دوشنبه ۲۴ تیرماه ساعت ۸ صبح آخرین تماس تلفنی  را با خانواده خود برقرار کرده است گفت: بعد از تماس تلفنی حدود ساعت ۹ از دسنترس خارج شده و از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه هرچقدر افراد با وی تماس گرفتند پاسخی دریافت نکردند.

وی افزود: خبر مفقودی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه به ما اطلاع داده شد که بلافاصله گروهی به منطقه اعزام گردید، گروه جستجو گر به دلیل تاریکی  منطقه به پایگاه مراجعه و از صبح روز سه شنبه دو گروه از هلال احمر با همکاری محیط بانان، نیروی انتظامی و محلی های منطقه جستجو را شروع کردند و این جستجو تا دیر روز صبح ادامه پیدا کرد که نتیجه ای در برنداشت.

رییس هلال احمر بافق تصریح کرد: دیروز صبح  طبق درخواست ما از مرکز استان، سگهای زنده یاب کار جست جو خود را در منطقه آغاز کردند ، ولی تا بعد از ظهر نتیجه ای در برنداشت، حتی بالگرد پروازی هلال احمر کرمان به منطقه اعزام شد و محل هایی را که مورد نظر بود را جستجو کرد؛ متأسفانه نتیجه خاصی در بر نداشت.

وی با بیان اینکه جستجو تا ۱۲ شب دیشب ادامه داشته و همه منطقه دو دفعه مورد جستجو قرار گرفته است اظهار داشت: امروز صبح نیروی انتظامی قرار هست به منطقه اعزام و گشت هوایی داشته باشد؛ اگر گشت هوایی به نتیجه نرسید باید تصمیمات دیگری گرفته شود و گروه های تخصصی تری به منطقه اعزام گردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد این مرد ۵۲ ساله توسط فرد یا افرادی ربوده شده باشد گفت: در جایگاهی نیستم که در این باره اظهار نظر نمایم.

روح اله تفکری یکی از اعضای تیم جستجو کننده و رییس هیئت کوه نوردی شهرستان بافق در این باره گفت: همه افراد تمام تلاش خود را برای جستجو فرد مفقود شده انجام دادند، حتی از سگ های زنده یاب و بالگرد پروازی هم کمک گرفته شد، ولی نتیجه ای در بر نداشت.

وی افزود : در این جستجو ها موتورسیکت فرد مفقود شده و آتشی که در یک قسمت از منطق روشتن کرده مشاهده گردیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر جستجوی نقطه به نقطه، افراد جستجو گر حتی با پهباد از منطقه فیلم گرفته و مشاهده می کردند تا نقطه ای از چشم دور نماند تصریح کرد: امروز قرار است نیروی انتظامی به منطقه اعزام گردد و گشت هوایی داشته باشند.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در