مدیر میدانی باشیم نه کارتابلی

حدیث عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر ؛ نشست شوای اداری بافق صبح روز دوشنبه ۱۷ تیرماه، با حضور آیت ا… حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه، زاده رحمانی فرماندار، پورامینی بخشدارمرکزی و روسای ادارات شهرستان در محل سالن اجلاس آیت ا… شیخ محمدتقی بافقی (ره) فرمانداری برگزار شد.
سال آینده بافق سبز خواهد بود

محمد زاده رحمانی، فرماندار بافق: در این شرایط اقتصادی گازرسانی در شهرستان بافق و منطقه سبزدشت به اتمام رسیده و دهستان کوشک نیز امسال به پایان خواهد رسید و سال آینده بافق یکی از شهرستان های سبز کشور خواهد بود.
محمد زاده رحمانی در ادامه افزود: بزرگراه یزد-بافق به پایان رسید و جاده بافق- رفسنجان ادامه آسفالت آن شروع شده و جاده سیروس آباد نیز کار خود را آغاز کرده است.
ممنوعیت برداشت آب از سفره‌های زمینی بافق
فرماندار بافق به دو کار اساسی بزرگ انجام شده در شهرستان در حوزه آبخیزداری نیز اشاره و عنوان داشت: ممنوعیت برداشت آب از سفره های زمینی و ارتقاء مناطق حفاظتی، از جمله کارهایی است که انجام شده است.
فرماندار بافق افزود: نکته قابل توجه این است که انتقال محصولات فولاد و کارخانجات از جاده به ریل آهن انتقال پیدا می کند، ضمن اینکه هزینه سوخت ریلی یک هفتم جاده است و ۳۶ درصد حمل بار مسافر کشور از استان یزد عبور می کند این نشان می دهد که مرکز ثقل جغرافیایی کشور با مرکز ثقل راه آهن کشور برابر شده است.
وی در ادامه گفت: جمعیت استان ۱/۱ درصد کشور است ولی سرمایه گزاری کلان یزدی ها ۴/۴ است و این رقم قابل توجه ای است.
مدیر میدانی باشیم نه کارتابلی
زاده رحمانی در پایان با بیان اینکه باید با هم افزایی و تعامل بین دستگاه های اجرایی به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و مردم نیز انتظارهایی دارند که باید به آنها احترام بگذاریم، اظهار داشت: متعهد بودن به نظام، مردم داری و تلاش در جهت جلب رضایت مردم که بیشتر مردم به بودجه نیاز ندارند و نیاز به تسهیل گری دارند، اشرافیت به مجموعه کاری، مدیر میدانی باشیم نه کارتابلی، فرهنگی بودن و روحیه خیری داشتن، پیگیربودن، قدرت نه گفتن برای تحقق وعده ها از جمله وظایفی هست که باید مدیران ادارات مدنظر داشته باشند.
گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات حسینعلی لازمی و محمد برزگری روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی و مخابرات این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در