باسلام، خسته نباشید؛ مگرشهر بافق (…) موادمخدرى ندارد؛ اگر خوابید از خواب عمیق بلندبشوىد؛ در هر نقطه از شهر مواد فروش های (…) موادفروشى مى کنند و ………..

سلام، اتاق اصناف را همه (…) احاطه کردند جالب است انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هم متشکل از چندین نفر (….) شده است!!!
۰۹۱۴-۳۹۱
———————–
باسلام، خسته نباشید؛ مگرشهر بافق (…) موادمخدرى ندارد؛ اگر خوابید از خواب عمیق بلندبشوىد؛ در هر نقطه از شهر مواد فروش های (…) موادفروشى مى کنند و جوانها را بدبخت کردند. ما مادرها چه گناهى کردیم؛ خواهش دارم آنها را جمع آورى کنىد.
۹۳۰-۵۱۰
———————–
سلام، بعد از چند تصادف اخیر در بلوار انقلاب اداره برق دست به کار شده و دارد باغچه ها را چراغانی می کند کار بسیار خوبی است و ای کاش فکری هم برای روشنایی بلوار و تعویض این تیر برق های قدیمی بشود با تشکر. درویشی
۹۱۳-۰۹۶
———————–
سلام، چرا شهرک آهنشهر را به حال خود رها کردید؟ قبلاً انتظامات دائم در سطح شهرک گشت داشتند، ولی مدتی است که از دست سارقین آسایش نداریم. یا کفشها را از پشت در به سرقت می برند یا دوچرخه و وسایل نقلیه دیگر را. رسیدگی به باغچه ها و درختان هم جای خود را دارد. درختان اکالیپتوس با هر وزش باد احتمال سقوطشان هست و هزاران مشکل دیگر شما را به خدا رسیدگی کنید.
۰۹۱۲-۵۴۲
———————–
سلام،وقتی خود شهروندان به قوانین احترام نمی گذارند و هر طور که دلخواهشان هست رانندگی می کنند، راهنمایی رانندگی و شورای ترافیک برای امنیت شهر هم شده یه قوانینی را پایه گذاری کنند تا فرهنگ رانندگی در بین مردم نهادینه شود ولو با جریمه نقدی. به قدری رانندگی در سطح شهر خطرناک شده که هر لحظه منتظر یه خبر ناگوار هستیم.
۰۹۱۳-۹۴۸
سپاسگزاری
با سلام وعرض ادب از مدیریت محترم آژانس گردشگری اسطوره هشتم با همکاری دفتر اطلاعات گردشگری نخل و آفتاب بخاطر تور طبیعت گردی دو روزه ای که برای جاهای دیدنی کرمان و آبشار زیبای راین برای ما و تعداد زیادی از همشهریان ترتیب دادند و سفری به یاد ماندنی که بسیار هم خوش گذشت را برای ما رقم زدند نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.
با عنوان(جمعی از مسافران گردشگر)
———————–
اینجانب عباس نکویی فرزند حسن ساکن شهر بافق مراتب تقدیر وتشکر خالصانه خود را از پلیس آگاهی بافق به خصوص جناب اقای ارجمندی به خاطر تلاش بی وقفه و شبانه روزی خود که موجب پیدا شدن موتور سرقتی من شده اند را اعلام نموده و از خداوند منان برای این ارگان و نیرو های پر تلاش پلیس آگاهی طول عمر و موفقیت آرزومندم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»