عرفه فرصت بندگی است/ نخبگان با اهدافی بالا‌تر تلاش کنند

امام جمعه بافق گفت: آمریکا در جریان یمن عقب نشینی کرده است .

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) به تشریح زندگانی آن حضرت پرداخت و بر پیروی از سیره و مکتب آن حضرت تاکید کرد.

او تصریح کرد: امامت امام محمد باقر (ع) در دوران امامت، فقه شیعه زنده و راه سعادت و کمال آشکار کرد.

امام جمعه بافق با گرامیداشت روز ۸ ذی الحجه روز ترویه و آغاز حرکت امام حسین (ع) از مکه تا کربلا به تبیین حرکت امام حسین (ع) پرداخت.

سلیمانی همچنین روز عرفه را روز دعای نیایش عنوان کرد و گفت: خداوند در این روز به بندگان خود عنایت ویژه‌ای داده است و ضرورت دارد از معنویات دعای باشکوه عرفه بهره گیری کنیم.

او عید سعید قربان را تبریک گفت و از همگان خواست نذورات خود را در قربانی کردن به نیازمندان واقعی و تهی دستان برسانند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار جمعی از نخبگان و ورزشکاران با مقام معظم رهبری با تشریح رهنمود‌های ایشان افزود:مسیر نخبگان را مسیری با ارزش و سراسر تلاش و پیشرفت است.

او گفت: کسب مدال برای قهرمانان پایان کار آنان نیست و نخبگان باید با اهدافی بالاتر به تلاش خود ادامه دهند.

سلیمانی همچنین با اشاره به موفقیت‌های انصارالله یمن در هدف قرار دادن مقر‌های عربستان سعودی افزود: مخابره پرتاب موشک‌های مبارزان یمنی در رسانه‌ها برای دنیا تحولی بی سابقه بوده است.

امام جمعه بافق بیان داشت: این موفقیت‌ها در پرتاب موشک و جبران حملات سعودی‌ها، استکبار جهانی را به عقب راند تا جایی که آمریکا قصد میانجیگری برای این دو کشور را دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در