از کشف مواد مخدر در شهرستان میبد تا کشف مرغ قاچاق در بافق

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه اشخاصی با دو دستگاه خودروی پژو و پراید قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به میبد را دارند، موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه مأموران پس از اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی با پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اشکذر به محور ترانزیت اعزام شدند، افزود: مأموران موفق به شناسایی و توقیف دو دستگاه خودروی مذکور در ورودی شهرستان میبد شدند.

او با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودرو پژو پارس بسته‌هایی حاوی ۱۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه در قسمت باک خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، تصریح کرد: در این زمینه راننده خودروی پژو دستگیرو تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد همچنین موفق به کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی پراید که به طرز ماهرانه‌ای در درب بغل خودرو جاساز شده بود شدند که راننده این خودرو نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

او  با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر از بلایایی خانمان سوز و ریشه بیشتر معضلات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی بصورت مستمر طرح مبارزه با موادمخدر را در دستورکار دارد و اجازه جولان به قاچاقچیان نمی‌دهد.

کشف یک میلیارد و ۲۵ میلیون ریال مرغ قاچاق در بافق

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران یگان امداد و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق طی چهار مرحله عملیات در دو روزگذشته موفق شدند چهار دستگاه کامیون حامل مرغ زنده قاچاق را توقیف کنند.

سرهنگ کمالی افزود: این کامیون‌ها در مجموع حامل چهار هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ زنده بودند که محموله در یکی از شهرستان‌های استان یزد بارگیری و به مقصد یکی از استان‌های کشور در حال حرکت بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۲۵ میلیون ریال، تصریح کرد: محموله کشف شده به همراه رانندگان جهت بررسی بیشتر به مبادی قانونی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان خواست تا هر گونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

دستگیری سارق طلاجات در اردکان

سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات و وجه نقد و چک به ارزش تقریبی ۵۵۰ میلیون ریال در شهرستان اردکان بررسی موضوع به صورت ویژ در دستور کار ماموران تجسس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی سارق را دستگیر کردند.

صادقیان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارق مقداری از طلا و جواهرات و چک‌های سرقتی کشف که متهم پس از انتقال به مقرانتظامی در بازجوئی بعمل آمده و در برابر ادله موجود به سرقت اعتراف که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان از شهروندان خواست به هیچ عنوان اموال با ارزش خود را در داخل منزل و یا سایر اماکن مانند کارخانه و کارگاه‌ها نگهداری ننمایند و آن‌ها را به صندوق امانت بانک جهت نگهداری بسپارند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در