خانواده‌ها به فرهنگ اصیل اسلامی بیشتر توجه کنند

امام جمعه بافق گفت: کانون خانواده و زندگی باید بر اساس مهر و محبت و اعتقادات اسلامی بنا شود تا دچار تزلزل و انحطاط نشود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر به تشریح خدمات این دو شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: شهید رجایی و باهنر خدمات ارزنده و جاودانه‌ای برای نظام و انقلاب انجام دادند.

او افزود: در هفته دولت عملکرد و اقدامات دولت برای مردم تشریح شود و در شهرستان بافق بیش از ۷۰ پروژه در زمینه‌های عمرانی، بهداشت ودرمان، راه و ساختمان و آبرسانی و مخابرات به بهربرداری می‌رسد.

امام جمعه بافق دربخش دیگری از سخنان خود با تشریح گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در این رابطه گفت:دولت آینده باید دولتی باشد که تمدن نوین اسلامی را ایجاد کند.

حجت الاسلام سلمیانی با بیان ویژگی‌های دولت آینده تصریح کرد: حمایت از جریان انقلاب و التزام عملی به آن، توجه به اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از اسراف و ولخرجی‌ها از مهمترین شاخصه دولت آینده است.

او بیان داشت:مقابله با رانت خواری و فساد اقتصادی، جلوگیری از تشکیل کانون‌های فساد، جوان گرایی و توجه به سبک زندگی و قانونمداری از دیگر ویژگی‌های دولت آینده بر مبنای گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با گرامیداشت روز خانواده به تبیین سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: کانون خانواده و زندگی باید بر اساس مهر و محبت و اعتقادات اسلامی بنا شود تا دچار تزلزل و انحطاط نشود.

او افزود: امروزه با تغییر در سبک زندگی اسلامی باعث اختلافات خانوادگی شده است و فرهنگ اصیل اسلامی کمرنگ شده است.

حجت الاسلام سلیمانی الگوگیری از زندگانی و رفتار ائمه اطهار را در زندگی مهم دانست و بر پیروی از سیره و سنت ائمه سلام الله علی‌ها تاکید کرد.

امام جمعه بافق با تشریح بیانات مقام معظم رهبری درباره قوه قضائیه گفت: گام‌های موثر رئیس قوه قضائیه در پنج ماه اخیر در راستای مبازره با فساد و رانت خواری موثر بوده است.

او بیان داشت: بهره گیری از جوان‌های فاضل و کارشناس، برخورد با مفسدان و مبارزه جدی با رانت خواری مهمترین شاخصه آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه است.

تشریح اوضاع جهانی و اقدامات انصارالله یمن در بمباران مناطق نفت خیز عربستان و تغییر در رویکرد کشور‌های اروپایی در این زمینه، آزادسازی نفت کش ایرانی و اقتدار کشور در آب‌های منطقه و … از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه بافق به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در