خانم ها چگونه احساس جذابیت بیشتری کنند؟

تا به حال شده برای «احساس خوب داشتن» یا «احساس جذاب بودن کردن» دچار چالش شوید؟ اول از هرچیز باید بدانید که جدال و تلاش برای به دست آوردن یک حس خوب نسبت به خود چیزی است که هر کسی گهگاه تجربه‌اش می‌کند و شما تنها نیستید. اما چیزی که ممکن است ندانید این است که بیشتر اوقات غلبه بر این چالش کار ساده‌ای است.

در این مطلب راهکار‌هایی را به شما توصیه می‌کنیم که احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کرده و هم از رابطه‌ای که با همسرتان دارید بیشتر لذت ببرید.

 

– با تعریف کردن از شوهر خود ، روحیه ی او را تقویت کنید. این باعث می شود مرد شخصیت عالی داشته باشد و شما را جذاب بداند.

 

– زنانی هستند به حرف شوهر خود خوب گوش می دهند رابطه بهتری با همسر خود دارند. به حرف شوهر خود گوش بدهید ، این با شنیدن فرق دارد. زمانی که شوهر با شما حرف می زنید اگر به چشمان او نگاه کنید و ا حرکت سر حرف او را تایید کنید ، این کار گوش دادن است. مردها خیلی دوست دارند که زنان در موقع حرف زدن به آنهاتوجه شود .

 

شنیدن یک حرف با گوش دادن به حرف دیگران با هم فرق دارد. گوش دادن یک عمل فعال و آگاهانه است.

 

در گوش دادن ، همسر باید اجازه دهد هر فکری در سر شوهر است بیان کند.

 

جذابیت زنانه ,جذابیت ,  راز جذابیتراه های افزایش جذابیت

 

– در جامعه هایی که خانم ها در منزل بیش تر پیراهن و لباس های دامن دار می پوشند بیشتر برای مردها جذابیت دارند.

 

– پوشیدن پیراهن با رنگ روشن ، حرکات خوشکل زن ، راه رفتن با احساس زن را جذاب نشان می دهد.

 

– این در ذات مردان است که موهای بلند را دوست دارند اما بسیاری از زنان موی خود را کوتاه می کنند و شاکی از این هستند که چرا همسرشان به آنها گیر می دهد.

 

ممکن است برخی از زنان با موهای کوتاه نیز جذاب شوند اما اغلب مردها موهای بلند را ترجیح می دهند. مردها مدل موی دم اسبی را زیاد دوست دارند.

 

– یک لحظه تمام تصوراتتان را در مورد خودنمایی کنار بگذارید. نتایج مطالعه ی انجام شده در دانشگاه منچستر نشان داده که لب ها، جذاب ترین ویژگی فیزیکی زنان می باشد. زمانی که در مورد این موضوع فکر می کنید که چقدر زن هایی مانند آنجلینا جولی یا اسکارلت جوهانسون جذاب هستند متوجه اهمیت این ویژگی در زن ها می شوید.

 

برای جذاب ترین شدن، رژ لب های صورتی و قرمز به عنوان رنگ هایی شناخته شده اند که به مدت طولانی تری می تواند مردها را مجذوب خود کند. اگر تردید دارید می توانید رنگ قرمز را انتخاب کنید- که یک رنگ کلاسیک و اثرگذار است.

 

– اعتماد به نفس مهم است

جذابیت فقط در مورد جذابیت ظاهری نیست، در نتیجه فکر نکنید که جذابیت فقط در مورد جذابیتی است که به طور ژنتیکی دارید – چیزهای زیادی در مورد کاراکتر شما وجود دارد که می تواند شما را جذاب کند. به عنوان مثال اعتماد به نفس یک نمونه از آن است که می تواند به طور گسترده باعث افزایش جذابیت جنسی شما شود.

 

افراد دارای اعتماد به نفس بیشتر برای ارسال سیگنال های مورد نظر تطبیق می یابند. هر چه سیگنال های بیشتری را به خارج ارسال کنید سیگنال های بیشتری را در عوض دریافت خواهید کرد – فقط این کار را بسیار سخت نکنید. حتی اگر شما جذاب ترین فرد در یک اتاق نیستید، اما داشتن این طرز فکر که شما از کسی که هستید خوشحال هستید می تواند به شما کمک کند تا برداشت بهتری نسبت به تاپ مدلی داشته باشید که اعتماد به نفس کمتری دارد.

 

جذابیت زنانه ,جذابیت ,  راز جذابیتجذابیت در زنان

 

– دوش گرفتن یک راه بسیار عالی برای به دست آوردن یک احساس مطبوع و خوشایند نسبت به خودتان است. با برخورد آب گرم با پوست تان و رایحه ی خوش صابون و شامپو و نرم کنند، می توانید ریلکس کنید و از دوش گرفتن تان لذت ببرید. می توانید از شامپو بدن لایه بردار همراه با عصاره درخت چای یا نعنا فلفلی استفاده کنید تا آلودگی ها از روی پوست تان پاک شده و طراوت و تازگی را احساس کنید.

 

-شاید فکر کنید حوصله اش را ندارید یا نیازی نیست، اما شیک و برازنده بودن، حسی با شکوه و بی نظیر به شما می دهد. برای آراستن موهای تان وقت بگذارید و هرگز میکاپ صورت تان را با عجله و بی دقت انجام ندهید. شما به عنوان یک زن حتما بلدید چطور زیبایی ها و جذابیت های تان را با ترفند های آرایشی برای همسرتان چند برابر کنید و نگاه تحسین برانگیز او را به شدت جلب کنید. اول باید باور کنید که لایق تحسین آمیزترین نگاه همسرتان هستید.

 

– اگر هنوز رمز و راز های دلبری از همسر را بلد نیستید پس زودتر دست به کار شوید. باور کنید او عاشق دلبری های شماست. شما باید یاد بگیرید چگونه کنجکاوی همسرتان را نسبت به خودتان برانگیخته کنید تا هم خودتان اعتماد بنفس بیشتری پیدا کنید و هم رابطه تان تقویت شود.

 

– حتما این توصیه ها را بار ها شنیده اید و برای تان تکراری شده، اما چون مهم است اشکالی ندارد باز هم یادآوری کنیم. رابطه جنسی با کیفیت با همسرتان، اعتماد بنفس تان را بالا می برد و به شما احساس جذابیت می دهد. از طریق رابطه جنسی رضایتبخش می توانید باور کنید که قدرت اغواگری تان زیاد است و هر دوی شما از آنچه در جریان است لذت می برید.

 

– این توصیه را هم مکررا شنیده اید و حتما فکر می کنید چرا توصیه به ورزش کردن تقریبا در هر زمینه ای وجود دارد. ورزش کردن اعتماد بنفس تان را بالا می برد. در مطالعه ای معلوم شد نوجوانانی که به مدت ده هفته ورزش کرده بودند، اعتماد بنفس شان به میزان چشمگیری نسبت به همسالان خود که این ده هفته را به بازی های ویدیویی مشغول بوده اند، افزایش یافته بود.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی