قابل توجه شهرداری بافق، باسلام به استحضار می رساند بنده یک همسایه مردم آزار دارم که پنجره بالا خانه و خرپشته اش مقدار یک متر از سطح کف اتاق است؛………..

قابل توجه شهرداری بافق، باسلام به استحضار می رساند بنده یک همسایه مردم آزار دارم که پنجره بالا خانه و خرپشته اش مقدار یک متر از سطح کف اتاق است؛ چرا باید طبق صحبت کارمند شما شش ماه طول می کشد تا مراحل اداری انجام شود این قانون مال دوره پیش از تاریخ است؛ مگر پنجره گرفتن و ایجاد مزاحمت نباید آنی باشد
۹۱۳-۷۱۳
—————
با سلام خدمت شهرداری بافق، (…) به محله ها و کوچه برسید زباله های کوچه کلوپ هنوز جمع آوری نشده با اینکه چندین دفعه تماس گرفتیم و پیام دادیم هنوز رسیدگی نشده است. (…)
۹۱۳-۶۳۹
—————
باسلام، مدیر آموزش و پروش شهرستان بافق، (…) زمانیکه برای ثبت نام فرزندمان رفتیم گفتند اول باید شهریه را پرداخت کرد تا ثبت نام کنید؛ لطفأ پیگیری کنید با این وضع اقتصادی امروز مردم.
۹۳۷-۶۷۰
با عرض سلام؛ حدود ساعت ۱ شب بود ، که با صدای ناهنجاری بیدار شدم با کنجکاوی به داخل کوچه رفتم دیدم حدود ۲۰الی ۳۰ کودک و نوجوان به دنبا ل هم در خیابان و پارک با شوخی و مسخره کردن همدیگر و سر وصدای زیاد باعث آزار و اذیت همسایه ها هستند والدین این کودکان کجا هستند که بچه ها کانون گرم خانواده را به کوچه و خیابان ترجیح می دهند.
دهقانزاده
—————
-این چه فرهنگی است که تا چشم کار می کند پارچه درب منزل حجاج نصب می شود که افراد مجبور می شوند به خاطر نبود پارچه مکه، پارچه کربلایی خریداری نموده و برای حجاج نصب نمایند.
تفکری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در