تخفیف ۵۰ درصدی شهریه برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق گفت:‌دانشجویان این واحد دانشگاهی با هماهنگی انجام‌شده می‌توانند از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف شهریه در رشته‌های مختلف استفاده کنند.

عباس فتاحی‌بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود اظهار کرد: با ساماندهی توانمندی‌های دانشگاه و بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های موجود زمینه اشتغال به تحصیل علاقه‌مندان از مقطع ابتدایی تا دکتری در این واحد دانشگاهی فراهم شده است.

وی با بیان ایجاد بیش از ۴۲ هزار مترمربع فضای آموزشی و فرهنگی و تجهیز ۴۲ آزمایشگاه کارگاه فنی و نیز فعالیت آموزشی ۳۰ عضو هیئت علمی که عمدتاً درجه علمی آنها دکتری تخصصی در رشته‌های مختلف است، تأکید کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هماهنگی انجام‌شده برای بهره‌مندی از تسهیلات مالی و رفاهیات بانکی می‌توانند از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف شهریه در رشته‌های مختلف استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با بیان برگزاری بیشتر کلاس‌های درسی در ساعات غیراداری و روزهای آخر هفته گفت: با تغییر محسوس در هرم شغلی و وضعیت کاری دانشجویان مشغول به تحصیل و بهره‌مندی آنها از حضور استادان در محیط دانشگاه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا اکثریت کلاس‌های درسی در روزهای آخر هفته تجمیع شود.

فتاحی‌بافقی  به بیان برخی از ویژگی‌های مثبت و شرایط منحصربه‌فرد تحصیل در بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شهرستان بافق و فارغ‌التحصیلی بیش از ۷ هزار دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق پرداخت و بیان کرد: در صورت تمدید مهلت ثبت‌نام تا هفته اول مهرماه دانشجویان جدیدالورود می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و یا تماس با شماره همراه ۰۹۹۲ ۱۳۶ ۵۲۹۷ از راهنمایی و مشاوره کارشناس آموزشی استفاده کرده و درباره رشته‌های جدید کسب اطلاع کنند.

وی با قدردانی از تلاش و همت مسئولان شهرستان و همکاران این واحد دانشگاهی افزود: ایجاد امکانات و شرایط تحصیل در این واحد دانشگاهی و توجه شایسته به پیشرفت تحصیلی و حضور همرمان دانشجو در کنار خانواده از مهم‌ترین اهداف این مجموعه علمی و آموزشی است که با پشتکار و دلسوزی مسئولان بومی این واحد تلاش شده با توجه ویژه به رشد علمی و افزودن دانش دانشجویان به مسئولیت‌های اجتماعی این دانشگاه نیز جامه عمل بپوشانیم./آنا

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل