مدارس تاپایان وقت اداری امروز فرصت دارند حواله دفتر دانش آموزی دریافت کنند

به گزارش هفته نامه افق کویر، بسیاری از خانودهها به امید اینکه در شهرستان بافق همانند دیگر شهرها توزیع دفتر تعاونی قبل از شروع تحصیلی انجام می شود خرید خود را به روز پایانی شهریوربه تأخیر انداختند. خبرنگار ما در این خصوص گفتگویی با ولی اله رنجبر، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت انجام داده است.

وی در این باره گفت: سهمیه دفاتر دانش آموزی در سه مرحله به شهرستانها تعلق می گیرد که دو مرحله آن جذب شده و یک مرحله دیگر در حال جذب می باشد.

وی با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی استان یزد ۲۵۲هزارو ۲۴۲ نفر است افزود: در مرحله  اول ۶۶۸ کارتن سهم استان یزد است که  نسبت به جمعیت سرانه دانش آموزی شهرستان سهم بافق۳۲ کارتن می باشد که  ۱۱ کارتن ۴۰ برگ، ۸ کارتن ۶۰ برگ، ۵ کارتن ۸۰  برگ، ۵ کارتن ۱۰۰ برگ، یک کارتن دوخط ۶۰ برگ، ۲ کارتن نقاشی ۴۰ برگ ، جمعاً ۳۵۲۵ دانه دفتر به بافق تعلق می گیرد.

وی اظهار داشت: برای توزیع این دفاتر هماهنگی با اداره آموزش و پرورش انجام شد تا فهرست مدارسی را که در اولویت هستند همراه با تعداد دانش آموزان به اداره صنعت و معدن اعلام کنند. اسامی این مدارس شامل مدرسه ۱۵ خرداد، پیام،حُر، شهید دهستانی، شهید صدر، شهید انغوزه ای، آیت ا…طالقانی ، پاسداران انقلاب ،۲۲ بهمن، کوثر،هفت تیر، شهید مصطفی خمینی، پسران کوشک، امید بافق، شیطور، دولت آباد، خلدورین، پیروزی ، ۱۷ شهریور، نجمه،حسین جان ابراهیمی و خادمیان می باشد به این مدارس بر اساس جمعیت سهمیه دفتر دانش آموزی تعلق می گیرد.

رنجبر تصریح کرد: مدیران مدارس و یا نماینده آنها تا پایان وقت اداری امروز (دوم مهرماه) فرصت دارند جهت دریافت حواله به اداره صنعت ، معدن و تجارت مراجعه نمایند؛ چنانچه مدارس برای دریافت حواله تا پایان وقت اداری امروز اقدام ننمایند دفاتر دانش آموزی به کتابفروشی میرعلمی که درشهرک مناجات مستقر است تحویل داده می شود تا هرنفر با ارائه کد ملی ۵ عدد دفتر دریافت کند.

سهمیه مرحله دوم مطعلق به بهزیستی و کیمیته امداد است که جذب شده و بر اساس سرانه دانش آموزی تقسیم شده و تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه کیفیت دفاتر تعاونی با بازار تفاوتی ندارد و از یک کارخانه می باشد گفت: تفاوت قیمت دفتر تعاونی در مقایسه با فروشگاه های لوازم التحریر دوبرابر قیمت هست و نرخ دفتر تعاونی را بدین شرح اعلام نمود:

دفتر ۴۰ برگ ۱۷۰۰ تومان ،۶۰ برگ ۲۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ ۳۴۰۰ تومان ،۱۰۰ برگ ۴۲۰۰ تومان، نقاشی ۱۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ دوخط زبان ۲۵۰۰ تومان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی