کلاهبرداری میلیونی از مرد روستایی

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ اخیراً کلاهبرداران اقدام به “تلکه کردن” مردم با سو استفاده از نام و رسم دیگران می کنند اگر مردم اندکی هوشیار باشند متوجه گاف های کلاهبرداران می شوند.
درتماس با”حاج حسن ملکی دهجمالی ” در شب چهارشنبه سوم ماه سال جاری با یکی از کلاه بردارهای های تلفنی مواجه شده بود..
وی درگفتگویی تلفنی گفت:در نشت شورای محلی “دهجمال ” بودم ، که آقای” محمدرضا دهقان “مسئول شبکه آب رسانی روستا، به من اطلاع داد ، فردی به نام آقای “مهندس صبوری” پشت خط هست ،و کار مهمی با شما دارد،و من به علت مشابه بودن لهجه “مهندس صبوری” فکرکردم، که وی هست..به من گفتند؛ “یکی از خویشاوندانم تصادف کرده است، وبرای کرایه آمبولانس” پول لاز م دارد. در حال حاضر وضع مالی خوبی ندارم اگر امکانش هست شما مبلغ یک میلیون تومان به من قرض بدهید، فردا سروقت پرداخت میکنم،من هم در جواب گفتم ،این مبلغی که گفتید ندارم ،ولی یک میلیون و پونصد تومان،برای صادر کردن کارت دامداران کنار گذاشتم و دستگاه کارت خوان ندارم که به حساب واریز کنم. در جوابم گفت: که به اقای” محمد رضا دهقان” بگوید واریز کند ،بعد من این مبلغ را واریز کردم تا اینکه نیم ساعت بعد باز تما س گرفتند ، که می شود یک میلیون تومان دیگه واریز کنید. من در جواب گفتم ،آقای صبوری این مبلغ که گفتید ندارم ،یک میلیون پونصدتومان دیگر دارم. گفت: همان پونصد تومان را کارت به کارت کنید .
وی افزود : فردای آن روز صبح که تماسی نگرفت ،ظهر ساعت یک زنگ زد،که این اقوام من ،یک چک ۱۵ میلیونی به من داده است که بانک برده ام، به من گفت ،یک میلیون تومان ازچک کم است .
شما یک میلیون تومان به من بدهید، تا چک پاس شود، بعد برای شما واریز کنم ،در جواب گفتم: خودم که گفتم پول ندارم، با اصرار فراوانش دوباره از یکی آشنا هایم یک ملیون تومان قرض و کارت به کارت کردم.
وی تصریح کرد: بعد ده دقیقه تماس گرفت، وگفت: من گفته بودم دو میلیون تومان واریز کن نه یک تومان،. چون یکی از آشناهای من فکر کرد حرفش صحت دارد از کارت دیگر دوباره یک میلیون تومان کارت به کارت کرد، بازبعد از مدتی تماس گرفت، که چک سه ملیون تومان کم دارد، مشکوک شدم ولی طرف گفت: من داخل بانک هستم اگر فکر می کنید حرفم صحت ندارد با کارمند بانک صحبت کنید. بعد از چنددقیقه یه خانم تماس گرفت که کارمند بانک هستم و حرف آقا صحت دارد و داخل بانک هست. من هم گفتم اگر دلسوز این آقا هستید، خودتان پول از خود بانک پرداخت کنید تا چک پاس شود و پول منم بدهید و تماسی دیگر از این آقا برقرارنشد.
وی در پایان ادامه داد: شب به پیش مهندس رفتم که چرا مرابازیچه قرارداده است، وقتی برای مهندس ماجرارا تعریف کردم، اصلاً خبرنداشت ،وی گفت : در حال حاضر اقدام به شکایت کردم و دادگستری به این قضیه ورود پیدا کرده است .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل