پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پل رودخانه شور بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز ۱۶ مهرماه، فرماندار بافق به همراه مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پروژه پل رودخانه شور بازدید و از نزدیک در جریان عملیات احداث این پل قرار گرفتند.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید یکی از علت های زمانبر شدن این پروژه را مسائل فنی این پروژه عنوان کرد و گفت: پل رودخانه شور یکی از قطعات مهم بزرگراه یزد _ بافق می باشد که بنا به عرض رودخانه و بافت خاک ۲۰ ستون با عمق نزدیک به ۳۰ متر در عمق رودخانه شمع ریزی شده و با بالاترین استاندارد اجرایی شده است.

محمد زاده رحمانی تصریح کرد: هم اکنون این پروژه به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امیدواریم قالب بندی آن فردا و هفته آینده نیز بتون ریزی انجام شود.

فرماندار بافق در پایان ابراز امیدواری کرد: مراحل باقیمانده از این پروژه روند آسانتری دارد که امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آینده تمام شود.

مظفری مدیر ساخت و توسعه راه های استان یزد نیز در این بازدید با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۹۶ آغاز شده و به علت کمبود اعتبار و مسائل فنی این پروژه زمانبر شده است، تصریح کرد: در مجموع در حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل این پروژه نیاز است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی