باسلام وخسته نباشید، مگرشهرستان بافق پلیس مبارزه با موادمخدرندارد؟! موادفروشان خیلى سوء استفاده می کنند. قدم به قدم و کوچه به کوچه اقدام به فروش مواد مخد می کنند……….

سلام، درشهرک امام حسین(ع)روبروی کوچه میثاق۵، چند آغل است که اطراف این آغل ها منزل مسکونی ساخته شده و اهالی این منطقه ازبوی نامطبوع، پشه ها و…رنج می برند؛ لطفاً پیگیری کنید.خواهشمندم مسئولین پیگیرمشکلات این شهرک تازه تأسیس باشند.جادارد تشکر کنم از کسانی که مشکل بریدگی این شهرک را برطرف کردند. باتشکر
۹۱۳-۳۱۶
——————-
از شهرداری بافق تقاضا داریم از پیشرفت پروژه جاده منتهی به بهشت الحسین(ع) توضیحاتی بدهند
۹۹۱-۵۱۳
——————-
باسلام وخسته نباشید، مگرشهرستان بافق پلیس مبارزه با موادمخدرندارد؟! موادفروشان خیلى سوء استفاده می کنند. قدم به قدم و کوچه به کوچه اقدام به فروش مواد مخد می کنند؛ چرا برای جمع آوری آنها اقدامی صورت نمی گیرد. (….)۹۳۰-۵۱۰
——————-
سلام، علی رغم پیام های زیاد هنوز فکری برای آسفالت خیابان فرهنگ برداشته نشده است؛ واقعا (…)
۹۱۳-۳۳۰
——————-
قابل توجه مسئول محترم اداره برق بافق، باسلام به اطلاع می رساند یک عدد تیر برق واقع در بلوار مهدیه فرعی ۶ کوچه طلبه شهید ناظمی وسط کوچه به طرف حسینیه قنبریه در حال افتادن است؛ خواهشمند است اقدام نمایید . باتشکر
۹۹۱-۰۷۹۰
——————-
سلام، قابل توجه اعضای شورای شهر و کاندیدهایی که قصد دارند یکبار دیگر در انتخابات شرکت کنند باید به عرض برسانم هیچکدام از مشکلات شهرک امام علی(ع) رفع نشده است. از آنجایی که مسئولان این شهرک را فقط زمان جمع آوری رأی می شناسید برای یکبار هم که شده سری به این شهرک بزنید پس از پیگیری های بسیار نه مشکل سند منازل رفع گردیده نه یک لبنیاتی مجوز فعالیت در آن را دارد خداراشکر (….) زمینهای که برای مسجد، مدرسه و فضای سبز در نظر گرفته شده بود را (…)فروختند. تعریف شما از یک شهرک چیست؟ مگر نه اینکه یک شهرک شامل تمام امکانات اعم از مدرسه، مسجد، فروشگاه، نانوایی و … می باشد. همه اینها پیشکش لااقل کوچه های آن را نامگذاری کنید. هفته گذشته حداقل ده دقیقه وسط شهرک منتظر بودم تا از یکی همسایه ها آدرس بیماری را که با اورژانس تماس گرفته بود را بپرسد.
۰۹۳۷-۸۶۲
——————-
قابل توجه شورای آموزش و پرورش:
۱_ جمعیت بعضی از کلاس های درس در مدارس متوسطه اول بیش از ظرفیت متعارف است .
مثلا در آموزشگاه شهید اکبریان جمعیت بعضی از کلاس ها از ۴۰ نفر هم بیشتر است و دانش آموزان تا پشت در کلاس نشسته اند و با این وضعیت کیفیت کار معلم و دانش آموز کاهش می یابد .
این در حالی است که گفته می شود وقتی تعداد دانش آموزان به ۳۶ نفر رسید باید کلاس شعبه شود.
البته مشابه این وضعیت در مدارس دیگر متوسطه اول نیز وجود دارد.
باید این موضوع را نیز مد نظر داشت که فضای کلاس در برخی از مدارس نیز کوچک و ناکافی می باشد که نمونه آن کلاس های آموزشگاه های مناجات و ۲۲ بهمن می باشد و می طلبد اعضای محترم شورای آموزش و پرورش ضمن بازدید از این کلاس ها برای کیفیت بخشی به وضعیت آموزش و پرورش فرزندان این سامان اقدام مناسب و کارآمدی داشته باشند.
۲_ اگر وضعیت آموزش و پروش به همین منوال پیش برود وضعیت تاسف بار فعلی بدتر خواهد شد چرا که ظاهرا در حال حاضر بیشتر هم و غم دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان این شده که به هر طریق ممکن کلاس خالی از معلم نباشد. حال سرباز معلم به کلاس برود یا معلمان با سابقه بالا ۳۰ ساعته شوند یا از معلمان حمایتی استفاده شود یا معلم یک درس خاص به تدریس درس غیر تخصصی خود بپردازد مهم نیست. «به عنوان مثال در دبیرستانهای اباذر و شهید کارگران بعد از حدود یک ماه که دانش آموزان دبیر ادبیات نداشتند، آموزش و پرورش راضی به تدریس دبیر غیرتخصصی و سرباز معلم شده است.»
البته از این موضوع هم بگذریم که بعضی از درس ها مثل هنر ، انشا و ورزش نیز به خاطر کمبود معلم تخصصی اهمیت خود را از دست داده اند.
یک فرهنگی
——————-
قابل توجه فرماندار محترم شهرستان بافق:
همانگونه که جنابعالی نیز استحضار دارید سالهاست که یکی از فرهنگیان بافقی با عشق و علاقه زیاد و تلاش فراوان مجموعه ای را تحت عنوان موزه فرهنگ و هنر که سابقه دستگاه تعلیم و ترببت بافق را از ده ها سال پیش به تصویر می کشد، گردآوری نموده است و در خصوص اختصاص ساختمانی مناسب و ویژه این موزه نیز با پیگیری های زیاد وی و مساعدت های چشمگیر افراد و نهادهای مختلف به ویژه جنابعالی اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده است.
اما اکنون این موزه برای تداوم کار عمرانی ساختمان مورد اشاره و نیز ادامه فعالیت و غنی تر شدن ، نیازمند توجه بیشتر مسئولین شهرستان می باشد و شاید اولویت اول در این زمینه تامین نیروی انسانی دلسوز ، متعهد و مبتکر می باشد که به نظر می رسد این همکار فرهنگی که ابتکار ایجاد این موزه را در کارنامه خود دارد بهترین گزینه برای مسئولیت این مجموعه می باشد.
از شما خواهشمندیم با درایت و تدبیر خود برای تداوم و پویایی و پایایی این موزه مقدمات معرفی فردی توانمند و علاقمند را به عنوان مسئول آن فراهم آورید.
فرمانداری بافق: پیگیری شد.
——————-
قابل توجه مسئولین شهرستان:
یکی از سرگرمی های جوانان و نوجوانان تماشا و دنبال کردن بازی های زنده فوتبال خارجی می باشد که البته محدود به این دو قشر هم نیست .
اما مدتی است در هنگام شروع هر بازی ،پخش زنده قطع گردیده و به جای آن سریال یا برنامه دیگری پخش می شود.
از مسئولین شهرستان خواهشمندیم با پیگیری های خود علت را بررسی و مشکل را مرتفع سازند .
غلام زاده
——————-
قابل توجه فرماندار محترم شهرستان بافق:
مدتی است پخش مستقیم فوتبال های خارجی ازشبکه سه متوقف شده است و این در حالی است که در بعضی از شهرهای استان این بازی ها به صورت زنده پخش می شود. از جنابعالی عالی خواهشمندیم برای رفع این مشکل پیگیری و اقدام فرمایید .
——————-
قابل توجه راهنمایی و رانندگی:
از زمانی که بلوار ولی عصر (عج) یعنی خیابان بیمارستان دو بانده شده برخی از رانندگان خودرو و موتورسیکلت از معابر مسکن مهر و اطراف چه در شب و چه روز به صورت خلاف به سمت بیمارستان و خیابان جنب آن تردد می کنند.
از راهنمایی و رانندگی خواهشمندیم برای جلوگیری از این ترددها برنامه ریزی و اقدام نماید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل