۷۰۰ میلیارد ریال صرف تامین زیرساخت‌های ورزش بسیجیان یزد شد

یزد- ایرنا- مسئول تربیت‌بدنی سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال بودجه برای ایجاد و تامین زیرساخت‌های لازم ورزشی ویژه بسیجیان در شهرها و روستاهای شهرستان‌های اردکان، ابرکوه ، اشکذر، بافق ، بهاباد، خاتم، تفت، میبد ، مهریز و نیز مرکز استان هزینه شده است .

مهدی نیکونژاد دوشنبه‌شب در جلسه شورای اندیشه‌ورز ورزشکاران بسیجی استان افزود: این مبلغ برای ساخت مکان های ورزشی مختلف به خصوص ۷۰ سالن استاندارد و مجهز به امکانات در رشته‌های مختلف هزینه شده است .

وی ادامه داد: علاوه بر این مکان‌ها هنوز ۳۲ باب سالن و زمین ورزشی دیگر در دست ساخت است که با بهره‌برداری از آنها می‌توان بخش زیادی از علاقه‌مندان را برای فعالیت‌های ورزشی زیرپوشش قرار داد.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد اظهارداشت: تمام مکان‌های موجود ورزشی علاوه بر استفاده بسیجیان در اختیار سایر مردم و جوانان با ۵۰ درصد تخفیف قرار می‌گیرد که شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

نیکونژاد یادآور شد: به رغم وجود امکانات ورزشی بسیج در تمام نقاط حتی روستاهای دوردست متاسفانه استقبال از آنها مناسب نیست و باید برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان و سایر اقشار  فرهنگ‌سازی شود.

وی بیان داشت: سالانه توسط تربیت بدنی سپاه علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی در کنار آن برنامه‌های مختلف ورزشی در تمام گروه‌های سنی برگزار می‌شود و نفرهای برتر در رقابت‌های ملی شرکت می‌کنند.

در این جلسه بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای جذب بیشتر مردم و استفاده بهتر از مکان‌های موجود با همکاری رسانه‌ها و فعالان این عرصه تاکید شد.

به گزارش ایرنا،  مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد پیشتر گفته بود:  ۶۰ هزار نفر از بسیجیان استان از امکانات ورزشی و فرهنگی ۱۲ باشگاه فرهنگی، ورزشی نیروهای مقاومت بسیج در ۳۰ رشته استفاده می کنند.

نیکونژاد  افزود: نیمی از این تعداد خواهران هستند که از برنامه‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: باشگاه‌های مقاومت بسیج در ۱۰ شهرستان با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های ورزشی و اجرایی فعالیت دارد.

رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد خاطر نشان کرد: علاوه بر فضاهای روباز، ۶۴ فضای ورزشی مسقف مناسب شامل سالن‌های چند منظوره، استخر، سالن‌های اهداف پروازی و زورخانه ای زیر پوشش تربیت بدنی سپاه فعالیت دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۷۰۰ پایگاه مقاومت و ۳۲۰ هزار نفر بسیجی دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در