انقلاب ما در جایگاهی قرار گرفته است که دشمنان از آن می ترسند

به گزارش هفته نامه افق کویر، نشست «شورای اداری» بافق، روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه، با حضور فرماندار، امام جمعه و روسای اداره برگزار شد.
در ابتدا فرماندار شهرستان بافق ضمن خوشامدگویی به روسای اداره گفت: این نشست به مناسبت “هفته بسیج” برگزار گردیده است

پایی که جا ماند
در ادامه علی اصغر رنجبر، به مناسبت هفته بسیج، کتابی با عنوان” پایی که جا ماند” از آزاده سرافزار” سید ناصر حسین پور” به حضار معرفی نمود. در این کتاب خاطرات این آزاده از زبان خودش نقل شده است.
سرهنگ «صادقی» فرمانده سپاه ناحیه بافق گفت: بسیج شجره طیبه است، که بنیان گذار آن حضرت امام(ره) بودکه در ۵ آذر تشکیل شد. به مناسبت هفته بسیج که از پنج شنبه ۳۰ آبان تا ۶ آذر می باشد؛ برنامه های با عنوان بسیج” مقاومت” ، “ایثار” و شهادت داریم. که عناوین تعدادی از این برنامه ها عبارتند از:
در روز پنج شنبه ۳۰ آذر ماه: دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا، گشت عملیات متمرکز در سراسر شهرستان که گشت های پیاده محور را اجرا می کنیم تا بحث امنیت و خدمت رسانی را داشته باشیم، دیدار با خانواده شهدا در طول هفته بسیج،

بحث روایت گری و کوهنوردی
در روز جمعه ۱ آذرماه: شرکت در نماز جمعه با حضور تمام اقشار جامعه، ارگان ها، گروهای جهادی و غیره
طرح میز خدمت در بعضی از ارگان ها؛ از جمله شهرداری، شورای اسلام شهر، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و اداره برق اجرا خواهد شد تا کاری در رفع مشکلات مردم شده باشد.
از برنامه های دیگر ما ایستگاه صلواتی، بسیج دامپزشکی در روستاها، کنترل فشار خون و تست قند در روستاها، نمایشگاه ایثار مقاومتی در حوزه ها ارائه می شود.
روز شنبه ۲ آذرماه: بحث های علمی برگزار می شود؛ مانند برگزاری رباتیک و سازه های ماکارونی و همچنین یادواره شهدای اصناف خواهیم داشت.
روز یک شنبه ۳ آذرماه: سرکشی روسای ادارات از پایگاه مقاومت، کارگاه مادران آفتاب، بحث سبک زندگی اسلامی در سطح شهرستان.
دوشنبه ۴ آذرماه: بسیج فرهنگ و بصیرت
سه شنبه ۵ آذرماه: بسیج دفاع و امنیت که این همایش در ۵ آذر انجام خواهد گرفت. در این همایش خواهران و برداران تمام گروهها بسیجی شرکت می کنند؛ از جمله مباحث ورزشی در سطح شهرستان دنبال می شود.
چهارشنبه ۶ آذرماه: نمایشگاه و فروش صنایع دستی، اعزام تیم های پزشکی و موضوع واکسیناسیون دام و طیور، مهارت آموزی، خاطره گویی و… نمونه ایی از فعالیت های بسیج خواهد بود.
“محمد رضا رضایی پور، فرمانده بسیح کارگری بافق گفت: بسیج کارگری بافق؛ شامل ۶ حوزه کاری است که بیش از ۵۰ نوع برنامه و مراسم در هفته بسیج خواهیم داشت؛ عمده ترین آنها عبارتند از گردهمایی طرح حلقه های صالحین، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات کتاب خوانی، حضور فعال در نماز جمعه، برپایی ایستگاه صلواتی، گردهمایی خواهران بسیجی، سرکشی از تعدادی از خانواده شهدا، حضور فعال در گردهمایی ۵ آذرماه…

خدا را شکر در شهرستان ما مشکلی نبوده است
در ادامه “محمد زاده رحمانی فرماندار بافق” گفت: نکته مهمی که می خواستم بگویم، شهرستان بافق با توجه به این که مردم انقلابی دارد، اعتراضاتی که در بعضی از نقاط کشور بود و بعضی از فرصت طلبان هم سوء استفاده کردند، از اعتراض آرامی که بود. خدا را شکر در شهرستان ما مشکلی نبوده است. موضوع ادارات؛ حتما کشیک داشته باشید و تا چند روز از اماکن اداری حفاظت شود. به هر حال شهرستان ما محل عبور و مرور افراد زیادی هست که از جاهای مختلف در اینجا کار می کنند. هر اتفاقی احتمال دارد و باید پیشگیری کنیم.

انقلاب ما در جایگاهی قرار گرفته است که دشمنان از آن می ترسند
در پایان آیت ا… سلیمانی، امام جمعه بافق گفت: سخنم را با کلام پیامبر اکرم(ص) به پایان می رسانم: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: خداوند ۵ ویژگی در من قرار داده است: اولین ویژگی من این است که من در ادوار آینده پیغمبرم و هیچ پیغمبری بعد از من نیست که بتواند رسالت و پیامبری را انجام دهد. دومین ویژگی زمین را خدا برای من پاک و طاهر قرار داده است، سومین ویژگی غنایم جنگ را در زمان های قبل نمی توانستند تصاحب کنند؛ اما در زمان من خدا غنایم جنگی را در اختیارم گذاشته است که بتوانم در دست بگیرم. چهارمین چیز که خدا در اختیارم گذاشته این است که دشمنان از ما می ترسند…
امروزه انقلاب ما در جایگاهی قرار گرفته است که واقع دشمنان از ما می ترسند، چون قدرت ما داریم، اگر این گونه نبود؛ قطعا مورد تجاوز دشمن قرار می گرفتیم.
و آخرین جمله پیامبر این بود فردا قیامت شفاعت مردم در دست من است، امیدوارم همه مورد شفاعت قرار بگیریم.

معصومه غلامرضاپور

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل