غول فساد را از شهر دور کنند تا کارخانجات جوار معدنی به سرانجام برسد

به گزارش هفته نامه افق کویر، در حاشیه استقبال مردمی از وزیر اطلاعات خبرنگاران هفته نامه افق کویر با حضور در میان شهروندان گفتگویی با آنها انجام داده اند.
محمود شفیعی یکی از افراد حاضر در جمع گفت: در خواست دارم تا به شهر بافق توجه شود و برای بیمارستان آن متخصص و پزشک تأمین گردد.
وی افزود: یکی از دغدغه های جوانان اتمام معادن و نبود کارخانه های جوار معدنی می باشد از مسئولین توقع دارم تا به اشتغال جوانان توجه ویژه ای داشته باشند.
علی درخشانی گفت: وضعیت مملکت زیاد خوب نیست هم از نظر اقتصادی و هم از نظر فساد؛ خواهشاً در رابطه با فساد اقدامی درخور انجام دهند تا جامعه از این وضیعت بیرون بیاید.
وی افزود: شهرستان بافق بهشت معادن هست؛ اما کم بهره ترین شهر از این معادن در استان می باشد. باید غول فساد را از شهر دور کنند تا کارخانه جات جوار معدنی را که به ما قول داده بودند را به سر انجام برسانند و برای جوانان شغل ایجاد کنند.
علی اصغر سلطانی یکی از اعضای شورای کارگری کارخانه جات لکوموتیو بافق گفت: یکی از خواسته های شهروندان بافقی که در این زمینه به آنها ناحقی می شود را به سمع و نظر وزیر اطلاعات برسانم؛ متأسفانه حوزه انتخابی استان یزد ناعادلانه است. یک شهرستان یک نماینده دارد، ولی شهرستانهای بافق، بهاباد، مهریز، خاتم و ابرکوه تنها یک نماینده دارند.
حاشیه ها
– خانومی که خواستار صحبت با وزیر اطلاعات بود به سمت دکتر علوی رفتند، ولی به آنها گفتند در صحن امام زاده به سوالات پاسخ داده می شود؛ در صورتی که پاسخ داده نشد.
– دو تن از بانوان در بیرون از امام زاده نزد وزیر اطلاعات رفتند و سوالاتی از وی پرسیدند ، و جواب های کوتاهی دریافت کردند و افرادی که همرا وزیر بودند گفتند کافی است و مانع ادامه صحبت آنها می شدند.
– وزیر حاضر به مصاحبه با خبر نگاران و خبر گزاری صدا و سیما نشد.

راضیه برزگری- سارا شفیعی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی