دعوت جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای حضور در مراسم بزرگداشت ۹ دی

به گزارش پایگاه خبری افق کویر؛ سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت،از عموم مردم شهید پرور شهرستان بافق به ویژه پرسنل و بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن دعوت نمود تا در مراسم بزرگداشت این روز بزرگ شرکت نمایند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

حماسه بزرگ ۹ دی در حالی خودجوش و بالنده از دل خروشان امت همیشه در صحنه ایران اسلامی رویید که دشمنان اسلام و انقلاب بار دیگر در معادلات فتنه گرانه خود شاخص هایی همچون روح جنگ آوری، طریقت حماسه سازی و منش ولایتمداری این شیرزنان و دلیرمردان را فراموش کرده بودند.

آنها در خیال خام و باطل خود همچنان بر تصور غلط «دوری امت از انقلاب» تاکید داشتند، حال آنکه صراط مستقیم مردم شریف کشورمان خلاف مسیر کوفیان بود و اجازه تنها ماندن ولایت فقیه و جانشین بر حق امام زمان(عج) را در عصر غیبت ایشان را نداده و نخواهند داد.

در حماسه ۹ دی به واسطه توجهات حضرت باری تعالی، عنایات ویژه ائمه معصومین(ع)، مدیریت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور به موقع امت همیشه در صحنه این مرز و بوم اسلامی چنان طوفانی شگرف از بصیرت و روشنگری وزیدن گرفت که غبار از فضای سیاسی آن برهه حساس زدود و نیت پاکان و ناپاکان، رفتارهای معاندان و دوستان و منش مدعیان دروغین ولایتمداری و پیروان حقیقی رهبری معظم انقلاب را بارز ساخت.

و امروز آن حماسه بزرگ یک پیروزی بزرگ ملی قلمداد می شود که در آن درس های بسیاری نهفته است، اما بی شک بزرگترین میراث آن محکی بود بر میزان ولایتمداری و ولایت پذیری ایرانیان تا دشمنان ایران و انقلاب بدانند که کشور حضرت ولیعصر(عج) هرگز جایی برای جولان آنها نبوده و نیست.

نهم دی ماه ۱۳۸۸ خاطره ای جاودان از بصیرت دینی و ولایت پذیری مردم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ نهم دی ماه، با درود به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان و آرزوی سلامتی و عزت برای مقام معظم رهبری  (مدظله العالی ) از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بافق به ویژه پرسنل شرکت سنگ آهن و بسیجیان پایگاه نبی اکرم (ص) دعوت می نمایم در مراسمی که به همین مناسبت امشب بعد از نمازمغرب و عشاء درمسجد جامع برگزار می شود، شرکت نموده تا یکبار دیگر با آرمان های نظام و انقلاب به ویژه ولایت فقیه تجدید عهد کنیم  و اعلام  کنیم ” رهسپاریم با ولایت تا شهادت ” .

مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

سید مصطفی فخری بافقی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی