چرا شرکت سنگ آهن نخل هایی که اطراف بلوار چغارت کاشته شده است، اقدامی برای بلوک گذاری آن نمی کند، یا چرا در بلوار بلوک گذاری باغچه صورت نمی گیرد تا باغچه ها زیباتر شود………..

زمین هایی برای ساخت مصلا در بافق، جنب اداره هواشنایی در نظر گرفته شده است، با توجه به این که اقداماتی در آن صورت نگرفته و تنها چند
درخت خرما در آن کاشته شده است، بهتر نیست جهت مسکن جوانان در نظر گرفته شود و قطعات آن به زوجین داده شود.
۶۹۶-۹۱۳
——————
بلوار چغارت از نظافت خوبی برخوردار نیست و کنار بلوک های آن برگ و خاشاک ریخته شده است
۴۵۱-۹۱۳
——————
چرا شرکت سنگ آهن نخل هایی که اطراف بلوار چغارت کاشته شده است، اقدامی برای بلوک گذاری آن نمی کند، یا چرا در بلوار بلوک گذاری باغچه صورت نمی گیرد تا باغچه ها زیباتر شود
۱۴۱-۹۱۳
——————
شهرداری بافق بر روی شرکت های تعاونی مسکن نیز نظارت کند آنها با ارائه طرح مجوز می گیرند ولی در عمل فضاهایی که برای فضای سبز، مسجد ، مغازه های تجاری جای گذاشته اند ، به فروش می رسانند ، نمونه آن شهرک امام حسین(ع) و شهرک امام علی(ع) می باشد.
۴۷۱-۹۹۰
——————
حد فاصل میدان ولایت تا فلکه قارچ نخل ها به زیبایی تزیین شده است،از مسئولین تشکر می کنم
۵۶۹-۹۱۰
——————
شرکت سنگ آهن با توجه به این که نیروهای خوبی در قسمت فضای سبز آن دارد، اما نسبت به چمن کاری آن خوب عمل نکرده است. مانند فلکه قارچ که علف هرز در آمده است. ولی میدان ولی عصر (عج) چمن سبز دارد.
۷۹۲-۹۱۰
——————
چرا شهرداری بر قیمت آژانس ها نظارتی ندارد، برخی آژانس های دانش آموز بر کرایه ماهانه ۲۰ هزار تومان اضافه کرده است، آیا اضافه نمودن قیمت ها قانونی است یا خیر؟
۹۰۳-۹۹۰
——————
با توجه به این که دولت برای معلمین روستا ها و عشایر بنزین اضافه در نظر گرفته است، چرا معلمین شاغل در مبارکه و آهنشهر به آنها بنزین سهمیه ای تعلق نمی گیرد
۰۱۲-۹۹۱
——————
کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی و کارکنان دانشگاه آزاد هر روز باید مسیر طولانی طی کنند و این مسیرها در خارج از شهر قرار دارد. چرا به آنها سهمیه بنزین اضافه تعلق نمی گیرد و چرا در فیش آنها حق خارج از مرکز وجود ندارد.
۱۰۲-۹۱۳
——————
آیا متولیان امامزاده قصد گزارش دهی از فروش قبور، هزینه و در آمدها ی امام زاده عبدا… را ندارند، هزینه میهمانی ها که دعوت می شود، پول آن از کجا تأمین می شود و چرا به نیروهای بومی بها داده نمی شود.
۵۲۵-۹۱۰
——————
چرا مرکز مشاوره سنگ آهن از مشاوره بومی استفاده نمی کند، به طور حتم فارغ التحصیلان، رشته تربیتی در مقاطع ارشد و دکترها در بافق خیلی وجود دارند (آب جوی در خانه تلخ می باشد.)
۷۴۷-۹۱۰
در برخی از ادارات ، روحانیونی که کار آنها اقامه نماز می باشد، بعضاً به عنوان مشاورین روسا عمل می کنند، آیا این جزء وظیفه ذاتی آنها است یا من باب احترام روسا به روحانیون انجام می شود
۱۰۲-۹۱۳
——————
در مسیر یزد به بافق تابلوهای بزرگ طبعاً وجود داشت که الان کمتر شده است،آیا برداشتن تابلوها جهت خاصی دارد یا اضافه بوده است؟
۳۶۳-۹۱۶
——————
قاضی میر جعفر(ع) هویت پنهان بافق است و هنوز اقدامی در جهت شناسایی آن صورت نگرفته است. آیا اداره میراث بافق هنوز دنبال کارشناس از تهران به بافق است یا موضوع فراموش شده است؟
۹۹۰-۸۷۴
——————
چرا شورای اسلامی شهر بافق در اخذ عوارض از شرکت های معدنی منطقه قصور می کند، آیا در بین شوراییان اتحاد و همدلی وجود ندارد
۰۷۱-۹۱۳
——————
شورای اسلامی شهر بافق قصد ارائه گزارش به مردم ندارند، چرا خبرنگاران کمتر به سراغ شوراییان می روند، آیا پاسخ گو نیستند یا خبرنگاران سوژه ای ندارند
۶۲۵-۹۱۳
——————
فرمانداری بافق توضیح دهد که چرا جمعه شب مورخ ۲۹/۹/۹۸ در بافق آرد کم بود، برای خرید نان به نانوایی مراجعه کردم، که شاطر می گفت: آرد کم می باشد.
۴۱۰-۹۱۳
——————
در بافق خیلی کاندیدهای مجلس چرا در غیر مهلت قانونی اقدام به برگزاری جلسه می کنندیا تحت عنوان “گزارش دهی” در “خانه باغ” جمع می شود، آیا “خانه باغ “جای گزارش دهی می باشد. که مسافت طولانی با شهر دارد. به جای گزارش دهی در “خانه باغ” در مسجد جامع و حسینیه ها و… بیایید
۸۸۰-۹۱۳
——————
سلام خدمت همراهان محترم شورا ودهیارروستای سیدآباد، بعد ازمدت طولانی که به این سمت مشغول هستند، فقط تنهاکاری که انجام دادند محوطه سر استخرو پارک بوده که آن هم نیمه کاره هست(… ) اگرکسی مسئولیتی قبول می کند باید به وظیفش (…)
۶۸۹-۹۰۵
——————
سلام، امکانش هست که اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بافق نویسندگان بافقی و عناوین
کتاب ها یشان را گزارش دهد، اصلاً شناختی به این عزیزان نداریم .
۷۸۸-۹۱۳
——————
سلام خدمت رییس راهنمایی و رانندگی؛ لطفاً ترتیبی اتخاذ فرمایید رانندگانی که در خط دوم خیابان پارک می نمایند جریمه شوند، نه کامیونی که بلوار انقلاب در ساعت مقرر در پارکینگ.می باشد.
۷۴۳-۹۳۷
——————
باسلام خدمت شهردار، همه خیابانها دوطرفه می باشد، بجز خیابان ایستگاه؛ بعداز ظهر شلوغ و رانندگی در آن مشکل است. که از ابتدای خیابان تا نانوایی سنگگ این شلوغی بدتر می باشد.
۷۷۰-۹۹۰
——————
همه خیابانها دوطرفه می باشدچرا در خیابان ایستگاه دوطرفه نیست. آقای شهردار خودتان خبر دارید چقدر تصادف دراین خیابان صورت می گیرد. در خیابان باریک ماشینها را کنار خیابان نیز پارک می کنند.
۷۰۸-۹۱۳

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی