با وحدت دولت و ملت، آمریکا از منطقه خارج می شود

امام جمعه بافق گفت: آمریکا به عنوان یک تروریست در دنیا معرفی شده است و با وحدت دولت و ملت، از منطقه خارج می شود‌.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های این هفته بافق با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان یک تروریست در دنیا معرفی شده است به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اخراج آمریکا از منطقه گفت:حضور امریکا در منطقه عامل بحران آفرینی، بی ثباتی و نا امنی است و خروج آمریکا با وحدت دولت ها و ملت ها امکان پذیر می شود.

او افزود: اگر دولت و ملت در کنار هم باشند امریکا دیگر جای پایی در منطقه ندارد و اکنون این موقعیت در مقابل آمریکا فراهم است چرا که آمریکا ضعیف و دارای قدرت پوشالی است.

خطیب جمعه بافق دی ماه سال جاری را با توجه با اتفاقات اخیر عجیب بیان کرد و به سقوط هواپیمایی اکراین اشاره نمود و ادامه داد: آنچه در این اتفاق مهم بود مردانگی سردار حاجی زاده بود که این جریان را گردن گرفت و عذر خواهی کرد.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: توضیح صادقانه برای علت سقوط هواپیما نشان از مردانگی و شهامت سردار حاجی است اما امنیت کشور به برکت سپاه، بسیج، ارتش، نیروی نظامی و …است و اشتباه در زندگی همگان است و نباید خدمات این نهاد ها را نادیده گرفت.

امام جمعه بافق به سیل سیستان و بلوچستان اشاره کرد و آن را ضربه سنگینی عنوان کرد و گفت: آب و برق و تلفن ۹۰۰روستای این استان قطع شده و میلیارد ها تومان خسارت به کشاورزی و مسکن وارد شده اما با مدیریت صحیح تمام تلفات این سیل سه نفر بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: خدمت رسانی و کمک به این سیل زدگان ارزشمند است و پاداش آن تنها نزد خداست.

او بر ضرورت کمک همگان به این سیل زدگان تاکید کرد و گفت: مردم سلامتی خود را از این طریق بیمه کنید.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود نماز را امری ضروری و مهم برشمرد و گفت: یکی از عبادت هایی که در قرآن و در لسان ائمه اطهار به آن تاکید شده نماز است.

او به ارکان نماز اشاره کرد و مهمترین رکن را نیت بیان کرد و افزود: روح نماز نیت است و باید نماز خالص و با روح باشد تا خدا آن را بپذیرد.

تشریح ویژگی های مرحوم آیت الله رسولی و خدمات ارزنده او و تبیین شهادت جمعی از فدائیان اسلام از دیگر مواردی بود که حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی