جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست یزد برای سیل زدگان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: بیست مرکز افق امامزادگان استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر را برای کمک به سیل زدگان جمع آوری می‌کنند.

 

حجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به وقوع سیل در مناطق جنوبی کشور و بی خانمان شدن جمعی از هموطنان، گفت: بیست مرکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نوع دوست یزد را برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری و به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌کنند.

او با بیان اینکه مراکز افق مخفف طرح اجتماعی، فرهنگی و قرآنی است، افزود: با توجه به اینکه رویکرد اصلی این مراکز در حوزه اجتماعی ایجاد نشاط اجتماعی، کمک به بازگشایی گره زندگی نیازمندان و یاری رساندن به هموطنان در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله است، کمک‌های مردمی جمع آوری شده در این مراکز و نیز عواید برخی موقوفات به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: مراکز افق امامزاده سید جعفر محمد (ع)، امامزاده جعفر (ع)، امامزاده سید نصر الدین (ع)، امامزاده سید الصحرا (ع) و امامزاده شاهزاده فاضل (ع)، امامزاده سید فتح الدین الرضا (ع) امامزاده سید نصرالله در شهرستان یزد آماده دریافت کمک‌های مردی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: همچنین سه امامزاده در میبد و اردکان، دو امامزاده در ابرکوه و تفت و یک امامزاده در بافق، اشکذر، مهریز کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را جمع آوری می‌کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی