میدان ورودی بافق به نام سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شد

یزد – ایرنا – میدان ورودی شهر بافق از سمت استان کرمان به پیشنهاد شهردار و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

شهردار بافق  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میدان یاد شده از میدان‌های مهم و ورودی شهر و دارای چند تقاطع است اظهار داشت: سردار سلیمانی در قلب همه مردم کشور جای دارد و حضور عظمت مردم در مراسم با شکوه تشییع جنازه و مراسم های بعد از آن از روزه‌ای گذشته تا هم اینک نشان از عشق و  وفاداری به این سرباز بی ادعای اسلام ، نظام و ولایت دارد.

سید علی نوروززاده با ذکر اینکه هرکاری را برای عظمت ومنزلت این شهید بزرگوار انجام دهیم، یک رسالت و وظیفه است افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهربافق با نامگذاری میدان ورودی شهر که روزانه محل تردد تعداد زیاد خودرو سبک و سنگین و عبور و مرور  و ایاب و ذهاب مردم است موافقت کردند تا نام و یاد این دلاور مرد میادین خون و حماسه و شرف تا ابد بر تارک شهر به یادگار بماند و بدرخشد.

وی تصریح کرد: به پاس و احترام بزرگمرد تاریخ جهاد و شهادت در طول دوران انقلاب، این نامگذاری با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر بافق و استقبال مردم انجام و به تمثال سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

شهردار بافق خاطر نشان کرد: راه شهید و مسیر شهدا برای همه روشن است؛ لذا باید با پیروی از منویات رهبری انقلاب اسلامی با پشتیبانی از ولایت، قدرت ایران را به جهان  و به دشمنان بیش از پیش اثبات کنیم.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق استان یزد قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل