دروازه جنوب شرقی استان یزد مسیر ترانزیت مواد مخدر و افاغنه/ ایجاد ایست بازرسی در بافق

فرماندار بافق گفت: ایست بازرسی قبل از بافق و در نقطه صفر مرزی کرمان نیازمند پیگیری و تسریع احداث آن است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست شورای اداری شهرستان، بافق را دروازه جنوب شرقی استان یزد است بیان کرد و گفت: به همین منظور در مسیر ترانزیت مواد مخدر و افاغنه از سوی قاچاقچیانی که از جنوب شرق کشور قصد تردد به نواحی مرکزی کشور را دارند، قرار دارد.

او افزود: وجود ایست بازرسی قبل از بافق و در نقطه صفر مرزی کرمان به تایید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان رسیده که نیازمند پیگیری و تسریع احداث آن است.

زاده رحمانی به برخی از مشکلات مهم شهرستان پرداخت و گفت: در حوزه قضایی مجوز احداث باز داشتگاه موقت از سوی هیئت دولت صادر و ضمن تخصیص زمین، نقشه آن نیز تهیه شده است.

او ادامه داد: در شهرستان اعلام آمادگی شده و از محل مسئولیت اجتماعی معادن بخشی از پروژه تامین اعتبار شده است.

فرماندار بافق تصریح کرد: تحقق احداث بازداشتگاه باعث می‌شود تا ۵۰ نفر زندانی این منطقه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای منتقل شوند که این مهم به کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان کمک می‌کند.

زاده رحمانی همچنین به نبود پزشک خانم در پزشک قانونی بافق اشاره کرد و به کمبود نیروی انسانی در اداره ثبت اسناد و املاک و مشکلات ان پرداخت و ادامه داد: اداره ثبت اسناد و املاک، در بحث نیروی انسانی ۷ نفر از چارت سازمانی آن فاقد نیرو و نیازمند تجهیزات است و برخی زمین خواران از  ضعف این اداره سو ء استفاده می‌کنند.

نشست شورای اداری شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور و نماینده رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه و جمعی از مسوولان محلی در بافق برگزار شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در