آسمان یزد فردا برفی است

ایسنا/یزد کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد از ورود سامانه ناپایدار جوی به استان خبر داد و بارش‌های پراکنده و به صورت برف را برای این استان پیش‌بینی کرد.

«سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از ورود موج ناپایدار جوی به یزد خبر داد و اظهار کرد: آسمان استان یزد از امشب پنجم بهمن ماه تا فردا ظهر یکشنبه تحت تاثیر ورود موج ناپایدار و سرد جوی، شاهد افزایش ابر و بارش‎‌های پراکنده به ویژه در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و احتمال بارش برف در شهر یزد نیز وجود دارد.

وی یخبندان و سرمای قابل توجهی را برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در این استان پیش‎بینی کرد و گفت: طی این روزها دمای یزد به دو تا سه درجه زیر صفر می‌رسد و حداکثر دما در اوج گرمای روز بیش از ۱۱ درجه سانتی‌گراد نخواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه سردترین منطقه استان یزد را طی شبانه روز گذشته «بیداخوید» با دمای منهای ۱۳ درجه و گرمترین نقطه استان را بافق با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: دمای شهر یزد نیز در این بازه زمانی در سردترین ساعات منهای دو درجه سانتی‌گراد و حداکثر دما نیز ۱۴ درجه سانتی گراد بود.

میرحسینی در پایان نیز راجع به میزان بارش‌های آخر هفته گذشته، تصریح کرد: بیشترین بارش‎ها از صبح دوم بهمن تا صبح دیروز متعلق به هومیجان از شهرستان بهاباد با ۴۸.۴ میلیمتر، بختیاری از شهرستان خاتم با ۳۲ میلیمتر و آمحسن ده بالا از شهرستان تفت با ۲۴ میلمیتر بارش و ۲۷ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل