دستگاه “ویدئو لارنگوسکوپ” به بیمارستان بافق اهدا شد

یزد – ایرنا – یک عدد دستگاه ویدئولارنگوسکوپ از سوی شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق اهدا شد.

رییس  شبکه بهداشت و درمان بافق روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دستگاه ویدئولارنگوسکوپ با کمک خیرخواهانه مهندس ابویی مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بیمارستان ولیعصر شهرستان اهدا شده است.

دکتر مسعود دانشی به حضور متخصص گوش،حلق و بینی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و افزود: این دستگاه قادر به تشخیص سرطان‌های حنجره، قاعده زبان، سرطان و پولیپ سینوس‌ها و انتهای بینی، ندول تارهای صوتی و خشونت صدا است.

وی تصریح کرد با بهره برداری از دستگاه ویدئولارنگوسکوپ  از مراجعات و پیمودن مسافت ۱۱۰ کیلومتری، همشهریان و بیماران به مرکز استان جلوگیری می شود.

یمارستان ولعیصر(عج)  بافق از سال ۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اینک علاوه بر افراد منطقه ، بیماران شهرستان‌های بهاباد و کوهبنانِ کرمان را با ۱۶ تخت و بخش‌های مختلف با داشتن بیشتر تخصص‌های تمام وقت و پاره وقت پوشش می‌دهد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق هم با پیش بینی ۱۰۰ میلیارد تومان در کنار این بیمارستان با حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که با بهره‌برداری از آن، این شهر به قطب گردشگری سلامت در  جنوب شرق استان یزد تبدیل می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در