مک‌درآمد بافقی‌ها مشمول تسهیلات شد

ایسنا/یزد رئیس میراث فرهنگی شهرستان بافق با بیان این که صنایع دستی این شهرستان بیشتر به عنوان کمک‌درآمد خانواده‌های بافق مورد توجه است، خبر از اعطای تسهیلات به شاغلان این بخش در شهرستان داد.

«لیلی رنجبر» رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق با اشاره به فعالیت بیش از هزار نفر در حوزه صنایع دستی این شهرستان، اظهار کرد: فعالیت در حوزه صنایع دستی بیشتر مبنای کمک درآمدی این خانواده‌ها را دارد که اغلب این جامعه آماری را نیز زنان فعال در رشته حصیربافی تشکیل می‌دهند.

وی از اختصاص تسهیلات به شاغلان صنایع‌دستی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سهمیه پرداخت تسهیلات به ۱۰۰ نفر در شهرستان بافق از سوی بنیاد برکت تخصیص یافته تا به افراد مشغول به این حرفه یا در شرف ورود، در روستاها و شهر بافق تعلق بگیرد.

رنجبر با اشاره به معرفی حدود ۱۵ نفر تاکنون برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: این افراد برای بهره‌مندی از این تسهسلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، رنجبر در پایان نیز به خدمات این نهاد برای هنرمندان صنایع دستی اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش‌های متعدد، شرکت در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، برپایی نمایشگاه، شرکت در کلاس‌های برندسازی و تجاری‌سازی از مهمترین این برنامه‌هاست

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»