گلایمندی برخی از ورزشکاران کارخانجات لوکوموتیو بافق از شهریه باشگاه ورزشی

به گزارش هفته نامه افق کویربرخی از ورزشکاران کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو بافق در تماس هایی با دفتر هفته نامه افق کویر ، نسبت به بستن شهریه بر باشگاه ورزشی این شرکت اظهار گلایمندی کردند.
یکی از این ورزشکاران در خصوص اخذ بیست هزار تومان، شهریه،گفت: ورزش این کارخانجات زیر نظر اموررفاهی هست؛ ما نزدیک به ۷ الی ۸ سال با نیروهای رسمی کار می کردیم.
وی افزود: الان که رسمی ها بازنشست شده اند و رفته اند و نیروهای شرکتی ها جایگزین شده اند؛ می گویند شما باید هزینه خرابی وسایل باشگاه را بدهید؛ هر چند که زیاد نیست و در حد پاره گی سیم بکسل برخی از وسایل هست.
وی افزود: کارکنان مشکلی برای پول دادن ندارند؛ بلکه تبعیض ایجاد می شود و این پولی که من پرداخت می کنم معلوم نیست برای رشته فوتبال پرداخت می کنم یا برای رشته والیبال خرج می شود واگر قرار باشد پول پرداخت کنیم، به نماینده خودمان می دهیم.
وی تصریح کرد: ۴۰۰ نیرو در کارخانجات راه آهن مشغول کار هستند. از ۴۰۰ نفر، ده نفر مرد یا زن به باشگاه می روند که با این کارشان ۴ نفر هم کم شدند. وی افزود: مسئولین باید کاری کنند که این تعداد به ۵۰ نفر یا بیشتر برسد.
وی ادامه داد: ۹۰ درصد از کار راه آهن به دست نیروهای شرکتی هست. ما هیچ بنی نداریم در حالی که نیرو شرکت های دیگر مانند سنگ آهن بن خواروبار، بن سفر و خیلی چیزهای دیگر دارند و خوشحالی ما این بود که زودتر کار شرکت را انجام بدهیم تا بتوانیم ورزش کنیم.
وی گفت: قرار شده ماهیانه ۲۰ هزارتومان پرداخت کنیم. ما پول می دهیم؛ ولی دست خودمان باشد که بفهمیم کجا خرج می شود و مشکل بعدی این که باشگاه تا ساعت ۳ عصر باز هست و عصرها خیر؛ اگر عصرها باز بود شاید تعداد بیشتری می آمدند.
پیرامون این موضوع، علیرضا رنجبر؛ مدیر اموررفاهی کارخانجات لوکوموتیو بافق در تماسی با دفتر هفته نامه افق کویر گفت: یک حساب به نام کارخانجات ثبت کرده ایم تا افرادی که می خواهند در باشگاه حضور پیدا کنند هر نفربیست هزارتومان، ماهیانه، پول شهریه را به حساب واریز کنند واین بیست هزارتومان را فقط افرادی پرداخت می کنند که بخواهند در باشگاه ورزش کنند و بعد از این، هر مقدار پول که جمع می شود خرج وسایل باشگاه کنیم یا اینکه برایشان وسایل جدید تهیه می شود.
وی اطمینان داد: این شهریه مختص به کسانی هست که بخواهند از امکانات باشگاه ورزشی استفاده کنند. وی تصریح کرد: رویکرد مسئولین ارشد کارخانجات کشور؛ خودگردانی اماکن ورزشی هست که از درآمد خودشان باید خرج باشگاه بشود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی