اعلام برنامه‌های کمیته امداد استان یزد در” ایام‌الله دهه فجر “

برنامه‌های کمیته امداد استان یزد در ایام‌الله دهه فجر ۹۸ و چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،نوابی با اشاره اهمیت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این نهاد برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: افتتاح ۷۵ واحد مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و یزد، عملیات کلنگ زنی ۳ واحد مسکن مددجویی در شهرستان‌های مهریز و تفت، افتتاح و راه‌اندازی ۱۲ مرکز نیکوکاری محله در شهرستان‌های اردکان، میبد، یزد، تفت، بافق و مهریز و همچنین بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویی ازجمله این برنامه‌ها است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: برگزاری اردوی زیارتی و آموزشی برای ۴۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت. برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی ویژه مددجویان تحت حمایت، توزیع ارزاق و کالا در بین خانوار تحت حمایت، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای مددجویان، اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اهداء وام کارگشایی به افراد تحت حمایت در طول ایام‌الله دهه فجر، برگزاری برنامه‌های متنوع در مراکز نیکوکاری محله از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه فجر سال ۹۸ است.
وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مددجویان تحت حمایت در این ایام‌الله گفت: کمیته امداد در نظر دارد با فراهم کردن زمینه دیدار مسئولان و خیران از منازل ایتام و مددجویان تحت حمایت در این ایام، ضمن تفقد و دلجویی، نسبت به رفع بخشی از نیاز‌ها و مشکلات آنان با مشارکت مسئولان و خیران استان یزد اقدام کند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی