معامله قرن تنفس مصنوعی برای اسرائیل است

امام جمعه بافق گفت: معامله قرن تنفس مصنوعی برای اسرائیل است تا در این فرصت، انسجام و اتحاد را در جبهه مقاومت متزلزل کنند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان به فرارسیدن دهه مبارک فجر و ورود امام راحل به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) برای پیاده سازی انقلاب اسلامی رنج و سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس کرد و دهه فجر باعث شد دنیا جایگاه اسلام و ولایت فقیه را درک کند.

خطیب جمعه بافق به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا کشور‌های اسلامی بیدار شوند.

حجت الاسلام سلیمانی به طرح معامله قرن اشاره کرد و گفت: این طرح تنفس مصنوعی برای اسرائیل است و می‌خواهند انسجام و اتحاد را در جبهه مقاومت متزلزل کنند.

امام جمعه بافق ایجاد اختلاف بین نیرو‌های مقاومت را یکی از اهداف این طرح بیان کرد و ادامه داد: اختلاف بین کشور‌های عربی و تلاش برای در دست گیری قدرت اسرائیل از دیگر اهداف بلند مدت و کوتاه مدت معامله قرن است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: این طرح سبب شده فضای دنیا علیه آمریکا و رژیم صهیونیست به خصوص در خاور میانه بیشتر شود.

او تصریح کرد: انتقام سختی در انتظار آمریکاست و سیلی اول با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد به گوش آن‌ها زده شد و تشییع باشکوه سردار سلیمانی و رزمندانش دیگر سیلی به آن‌ها بود.

امام جمعه بافق تاکید کرد: نیرو‌های مسلح کشور با تمام قدرت در مقابل استکبار ایستاده اند و ذره‌ای در مقابل دشمن کوتاه نخواهند آمد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی