تجربه روز‌های گرم زمستانی در یزد

کارشناس هواشناسی یزدگفت: یزدی‌ها طی دو هفته آینده روز‌های بسیار گرمی را تجربه خواهند کرد.

 

سید عباس میرحسینی کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: یزدی ها پایان هفته بسیار گرمی را تجربه  می کنند و همچنین روند تغییر دمای این هفته در هفته آینده تکرار می‌شود.

او با بیان اینکه امروز و فردا دوشنبه موقتا با کاهش هفت درجه‌ای دما، هوای سرد را در استان خواهیم داشت، افزود: از سه شنبه تا جمعه هوای استان گرم می‌شود.

میرحسینی ادامه داد: بیشینه‌ی دما دیروز شهر یزد ۲۰ درجه بوده و امروز، فردا دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب دما‌های ۱۳، ۱۳، ۱۸، ۲۰، بیش از ۲۰ و ۲۳ درجه را تجربه می‌کند.

او گرمترین نقطه ۲۴ ساعت استان یزد را بافق با بیشینه ۲۳ درجه و سرد‌ترین نقطه را نیر با کمینه منفی دو درجه عنوان وتصریح کرد: دمای امروز صبح شهر یزد ۵ درجه بوده و پیش بینی می‌شود دمای کمینه امشب به صفر درجه برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به بارندگی‌های مختصر شب گذشته، گفت: بیشترین بارش‌ها به ده بالا تفت با یک میلیمتر، اشنیز میبد با یک میلیمتر، هفت هر میبد نیم میلیمتر و به همیجان بهاباد با دو دهم میلیمتر نسبت داده می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در