فولاد آلیاژی، نفس اشکذر را گرفت/ هشتمین باخت تیم فوتبال هانتر پارت اشکذر مقابل یزدیها رقم خود

در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال استان یزد هفته پانزدهم، تیم فوتبال فولادآلیاژی یزد در ورزشگاه شهید پاکنژاد یزد، میزبان تیم هانتر پارت اشکذر بود.

به گزارش اشکذر خبر، در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال استان یزد هفته پانزدهم، ظهر جمعه تیم فوتبال فولادآلیاژی یزد در ورزشگاه شهید پاکنژاد یزد، میزبان تیم هانتر پارت اشکذر بود.

دوتیم در حالی رو به روی یک دیگر قرار گرفتن که در جدول لیگ استان ،تیم فولاد آلیاژی یزد رده سوم و هانترپارت در رده هشتم جدول ده تیمه لیگ قرار داشتند.

تیم فوتبال فولادآلیاژی توانسته بود در ۱۴بازی گذشته خود ۸برد، ۳تساوی و ۳ باخت را در کارنامه خود ثبت کند و با ۲۸امتیاز در جایگاه سوم بایستد.

اشکذری ها که نتوانسته بودند نتایج فصول گذشته خود را در این فصل تکرار کنند، از ۱۴ بازی گذشته خود ۳برد ، ۴مساوی و ۷باخت را در کارنامه خود ثبت کردند و تنها با ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول ده تیمی استان قرار گرفتند.

تیم فوتبال فولاد آلیاژی یزد که در بازی رفت مقابل هانترپارت در ورزشگاه ۲۲ بهمن اشکذر با یک گل از سد میزبان خود گذشته بود در این دیدار نیز موفق شد نتیجه بازی رفت خود را تکرار کند و یک بر صفر به برتری برسد و سه امتیاز خانگی را کسب کنند.

 

دیگر نتایج هفته پانزدهم لیگ برترفوتبال بزرگسالان استان یزد:

⚽ سنگ آهن بافق ٣ – آدران یزد صفر

⚽ مهربد میبد ۲ – خوش نوش کویر ابرکوه

⚽ میرک کیش مهریز ١ – تندیس زارچ ١

⚽ آریا یزد ۱ – سرخپوشان یزد ۱

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در