فرماندار ابرکوه: دست اندرکاران انتخابات مجلس بیطرفی خود را حفظ کنند

یزد – ایرنا- فرماندار ابرکوه گفت: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با رعایت اصل بی طرفی، قانون را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری در این شهرستان برگزار شود.

محمد کاظمی نسب یکشنبه شب در نشست ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ، با بیان اینکه برخورد قاطعانه با تخلفات در دستورکار است افزود: همه دستگاه‌های اداری موظف هستند با ستاد انتخابات براساس قانون همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهارکرد: با هرگونه حرکت و یا تخلفی که بخواهد در انتخابات خللی وارد کند، برخورد و به فضل خداوند متعال با تعامل و همدلی که میان اعضای ستاد وجود دارد، تلاش داریم تا انتخابات سالم و قانونمندی در موعد مقرر برگزار شود.

رییس هیات اجرایی انتخابات ابرکوه همچنین با اشاره به حضور نماینده‌های فرماندار در شعبه های أخذ رأی اظهارکرد: با توجه به برقراری عدالت در روند برگزاری انتخابات، افراد باید کاملا بر کار خود مسلط باشند تا در شعبه های اخذ رای با مشکلی مواجه نشویم  .

وی ادامه داد: افرادی که ارتباط با نامزدهای انتخاباتی، احزاب و جریان‌های سیاسی داشته باشند نمی توانندبه عنوان نماینده فرماندار در شعبه های اخذ رای انتخاب شوند.

کاظمی نسب همچنین اضافه کرد:‌ آرای مردم شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه آینده برگزار می شود، از سوی ۴۷ شعبه اخذ رای جمع‌آوری می‌شود.

وی اظهار داشت:  ٣٠ شعبه برای شهر ابرکوه و بخش مرکزی منظور شد که از این تعداد هشت شعبه در شهر ابرکوه و ۱۲ شعبه هم برای  روستاهای بخش مرکزی ابرکوه پیش بینی شده است.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: ۱۷ شعبه هم برای بخش بهمن درنظر گرفته شد که از این تعداد، هشت شعبه در شهر مهردشت و ۹ شعبه هم در روستاهای بخش بهمن مستقر است.

حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد.

۵۸ طرح عمرانی در ابرکوه آماده بهره‌برداری است

همچنین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ابرکوه  عصریکشنبه به ایرنا گفته بود: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۵۸ طرح عمرانی با یکهزار و ۴۷۰ میلیارد ریال هزینه دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان با حضور جمعی از مسوولان استان یزد و شهرستان افتتاح  می‌شود .

عباس مهری افزود: این طرح‌ها بیشتر در حوزه های، دامداری ، صنعت و خدماتی تکمیل ، تجهیز و ساخته شد و با  افتتاح این طرح‌ها ۷۲ فرصت شغلی برای افراد جویای کار ایجاد می شود،

وی اظهار کرد: یکی از طرح ‌های شامل تصفیه خانه شرکت فرآورده های لبنی است که با یک میلیارد ریال سرمایه گذاری به همت بخش خصوصی آماده بهره برداری است.

معاون فرمانداری  ابرکوه تاکید کرد: با تکمیل ظرفیت و راه اندازی برخی واحدهای صنعتی از جمله پروژه تولید مواد و کودشیمیایی ، زمینه اشتغال ۱۰ نفر از جویندگان کار نیز فراهم خواهد شد.

مهری در ادامه با بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این شهرستان خاطرنشان کرد :در سفر آبان ماه امسال رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان یزد ، ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام بهداشتی، عمرانی و تکمیل بزرگراه ابرکوه – سورمق فارس اختصاص یافت.

وی  یادآورشد : از این مبلغ  ۴۰۰ میلیارد ریال برای  تکمیل بزرگراه تفت – ابرکوه – سورمق فارس و همچنین قطعه کمربندی و تقاطع‌های ورودی و خروجی شهرستان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به یزد ، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه آهن یزد – اقلید اختصاص داده شد، امیدواریم ، این پروژه بنا به قول مسوولان استان سال آینده به بهره برداری برسد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در