چرا گودال های سطح خیابان را هرچه زودتر پر نمی کنند که اینقدر در خیابان ترافیک نشود تا بتوانیم به کارو بارمان برسیم…

سلام به افق کویر؛ یک سوال از … آیا این نان های محلی که به اسم نان محلی در لبنیاتی ها فروخته می شود. شما اینهارا از لحاظ بهداشتی بودن و سلامت آن تضمین می کنید؟ می دانید این نانها در چه شرایطی وتوسط چه کسانی پخت می شود.لطفا پیگیری کنید.
۹۱۳-۷۷۳
————–
ساعت ۷شب بی زحمت شهردار بیاید یک سری خیابان ایستگاه ببینید چقدر شلوغ هست با این خیابان را دوطرفه نمی کنید همه خیابانها دوطرفه هست به جز این خیابان.
۹۱۳-۷۰۸
————–
سلام،..الان نزدیک یک ماه است که سر چهارده معصوم آسفالتش را کنده اند و رفت و امد برای ما سخت شده چرا مسئولین رسیدگی نمی کنندئ هنوز یک جا را تمام نکردند. یک جای دیگر را دارند می کَنَند، شهردار محترم لطفا رسیدگی نمایید ، چرا بافق ما از هر لحاظ باید … . با تشکر هموطن بافقی .
۹۱۳-۳۷۶
————–
سلام آقای دکتر؛ من دچار بیماری همیروئید شده ام و می ترسم جراحی کنم، خیلی نگرانم چه کنم؟
۰۹۹۰-۲۱۵
————–
سلام؛ خدمت ریاست محترم هفته نامه افق کویر آقای دکتر یک مریضی به نام پی پی آر و تب برفکی برای دام کل کشور آمده مخصوصا شهرستانهای استان یزد تمامیه شهرستان های اطراف ازطرف دامپزشکی چند نفر نماینده فرستاده و تزریقات انجام شده بجز شهر ستان بافق که درجواب گفته شده نیرو نداریم مردم تاکی باید شاهد تلفات دام خود باشند. لطفا پیگیری کنید.
۹۱۰-۵۶۷
————–
با سلام از سرویس های خط واحد شهرستان گلایه مند هستم که چرا سر وقت خودشان نمی آیند هر ساعتی که بخواهند می آیند لطفا این مشکل را شهرداری پیگیری کند .
۹۹۱-۲۶۳
————–
چرا گودال های سطح خیابان را هرچه زودتر پر نمی کنند که اینقدر در خیابان ترافیک نشود تا بتوانیم به کارو بارمان برسیم.
۹۹۰-۱۲۳

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در