بررسی ۴ طرح جاده‌ای در استان‌های یزد، کرمان و ایلام 

شصت و هشتمین جلسه كارگروه ارزیابی و تصویب طرح‌های توجیهی معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شصت و هشتمین جلسه كارگروه ارزیابی و تصویب طرح‌های توجیهی معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با حضور اعضای كارگروه و مدیران استانی و مهندسین مشاور برگزار شد.

در این جلسه بررسی ۴ طرح جاده‌ای هرات – سیرجان، بافق – بهاباد، جاسك – رودبارجنوب و بدره – میمه واقع در استان‌های یزد، كرمان و ایلام با حضور اعضا در دستور کار قرار گرفت. در این جلسه با توجه به پتانسیل‌های نهفته منطقه مقرر شد اداره كل استان یزد نسبت به بروزرسانی مطالعه توجیهی بافق – بهاباد اقدام کند.

در خصوص محور بدره – میمه علی رغم توجیه كم رنگ ترافیكی و توپوگرافی صعب و هزینه‌بری بالا، به دلیل اهمیت موقعیت پدافندی مقرر شد مطالعات پدافندی طرح توسط مشاور ذیصلاح انجام گیرد تا با توجیهات پدافندی نسبت به ارسال طرح به كمیسیون ماده ۲۳ قانون الحاق ۲ اقدام شود.

طرح محور جاسك- رودبار از محل اعتبارات تفاهم نامه مابین وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در حال احداث است که به دلیل كمبود اعتبار طرح با كندی پیشرفت فیزیكی روبرو شده است. در همین خصوص مقرر شد موضوع تقویت اعتباری محور مورد پیگیری قرار گیرد .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»