مشارکت بانوان در جامعه، هدف کانون روستایی کوشک بافق

رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت:کارگاه آموزشی خانواده و زندگی سالم با هدف مشارکت بانوان در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در روستای کوشک بافق برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد رضا فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر بافق از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و زندگی سالم از سوی کانون روستایی هلال احمر کوشک خبر داد و گفت: در این کارگاه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه و راز‌های شاد زیستن از سوی یکی از مشاوران بافقی تبیین شد.

او هدف از برگزاری این کارگاه را مشارکت بانوان در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و گفت:تشریح فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی که سبب پویایی و تحرک موثر بانوان می‌شود از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

فتاحی به تشریح فعالیت کانون روستایی کوشک پرداخت و تصریح کرد:کانون‌های روستایی همانند کانون‌های جوانان، طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و غنچه‌های هلال زیرمجموعه جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق و به طرح‌ها و برنامه‌های امدادی و بشردوستانه در روستا میپردازد.

به همت دبیر کانون روستایی کوشک، نخستین جلسه از سلسله جلسات آموزشی در خصوص مباحث خانوداه و زندگی سالم با همکاری موسسه مهر ورزان نیک اندیش در محل سالن اجتماعات هلال احمر بافق برگزار شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در