افتتاح ۱۷ واحد منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق

به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، چندین طرح عمرانی و خدماتی با حضور استاندار یزد در بافق به بهره برداری رسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق گفت: ۱۷ واحد منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی بافق با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

هاشم پور با بیان اینکه این اعتبار از محل اعتبارات دولتی، سنگ آهن و خیرین تامین شده است، افزود: از این تعداد ۱۳ واحد در مرکز شهرستان و ۴ واحد در روستا‌ها تحویل مددجویان شد.
وی ادامه داد: مساحت این مجموعه یک هزار و ۴۰ متر مربع است و با تکمیل این واحد‌ها و ۹ واحد دیگر که ۵۰ درصد پیشرفت دارد، دیگر مددجوی فاقد مسکن واجد شهرستان وجود ندارد.
همچنین بر اساس گفته مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجدالشرایط بافق اعم از کشاورزی منطقه گودگوار و مزارع تیلاپیا آغاز شد.
وی اعتبار این عملیات را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح شامل اجرای ۱۴ کیلومتر خط تغذیه ۶ اینچ، اجرای ۳ کیلومتر خط تغذیه ۴ اینچ و نصب ایستگاه تی بی اس به ظرفیت ۵ هزار مترمکعب بر ساعت می‌باشد.
وی محل اجرای این طرح را شهرستان یزد، بافق و اردکان خواند و تأکید کرد: گازرسانی به ۲۰ روستای شهرستان‌های مهریز و بهاباد، گازرسانی به ۱۸۶ واحد صنعتی استان و فولاد یزد یک، گاز رسانی به سی ان جی بهاباد برخی از پروژه‌های آماده بهره برداری شرکت گاز استان است.
نوروززاده، شهردار بافق گفت: طرح ساماندهی ورودی شهر از سمت کرمان، بلوار بهشت حسین و میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی افزود: مساحت اجرایی این پروژه ۵۹ هزار متر مربع است. خاکبرداری و خاکریزی، نصب سنگ جدول، آسفالت و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی از عملیات اجرایی این طرح به شمار می‌آید.
همچنین عملیات اجرایی محوطه سازی داخلی و نصب المان میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مساحت ۱۹ هزار متر مربع و ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

/خبرگزاری صدا و سیما

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام