عملیات اجرایی هشت طرح به مناسبت دهه فجر در بافق آغاز شد

به مناسبت دهه فجر عصر پنجشنبه با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد و تعدادی از مسوولان محلی عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی و رفاهی با پیش بینی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه در شهرستان بافق آغازشد.

 این طرح‌ها شامل  گازرسانی به منطقه گودگوار و مزارع پرورش ماهی تیلاپیا، ساخت آزمایشگاه مرکزی، سرایداری مجموعه ورزشی تختی، ساخت فضای ورزشی تنیس روی میز و فوتبال، ۱۰ کیلومتر از ۶۴ کیلومترجاده روستایی سیروس آباد، کارخانه تولید ۱.۷ میلیارد تنی آهن اسفنجی و ساختمان اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بافق است.

با بهره برداری از این طرح‌های  برای ۳۲۰ نفر نیز شغل ایجاد می‌شود.

همچنین در ششمین روز از دهه فجر ۶۳ طرح عمرانی ، فرهنگی و ورزشی با حضور استاندار یزد در بافق به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۳۶ مورد روستایی و بقیه شهری است و با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۶۳ نفر به طور مستقیم فراهم ‌شد.

این طرح‌ها عمدتا در زمینه های کشاورزی، دامپروری، معدنی، ارتباطات، فرهنگی و هنری، میراث فرهنگی، ورزش جوانان ،بهداشت و درمان ،مسکن مددجویان کمیته امداد، راهسازی ؛ پروژه‌های شهرداری و دوربین‌های نظارتی روستایی است.

در مراسم شروع عملیات اجرایی و  افتتاح طرح‌ها  فرماندار، امام جمعه، تنی چند از مسوولان محلی و جمعی از مردم و خانواده معظم شاهد منطقه حضور داشتند.

استاندار یزد در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های یادشده با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری بافق نگاه ویژه‌ای به مسائل اجتماعی شهری دارند گفت:امروز در این شهرستان تعامل و همکاری خوبی بین نهادهای مسوول وجود دارد و نمود آن فعالیت‌های خوب عمرانی در سطح شهرستان است.
طالبی افزود: اگر قدردان فرصت‌های کنونی باشیم سریع‌تر می‌توانیم در مسیر توسعه گام برداریم.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی