برگزاری مسابقات شطرنج جام فجر با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در بافق

رئیس هیئت شطرنج شهرستان بافق گفت: مسابقات شطرنج جام فجر با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد.

حامد پورامینی رئیس هیئت شطرنج شهرستان بافق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: مسابقات شطرنج جام فجر با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد.

او با بیان اینکه مسابقات در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات آقایان در ۷ دور و بانوان در ۵ دور به روش سوئیسی با هم به رقابت پرداختند.

پورامینی ضمن تقدیر از مساعدت‌های مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد شور و اشتیاق در نوجوانان و جوانان و همچنین رونق این رشته پرطرفدار ورزشی عنوان کرد.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان بافق با اشاره به اینکه نازنین کارگران، فاطمه تقوی و مینا مسلمان زاده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: مقام اول رده سنی زیر ۱۲ سال بانوان به رمبینا فلاح رسید.

پورامینی تصریح کرد: در رده آقایان عباس خواجویی، مهدی دانشمندی و رضا یاری مقام‌های اول تا سوم جام فجر را به خود اختصاص دادند.

او با بیان اینکه مقام اول پیشکسوتان نیز به رضا تفکری رسید، گفت: در رده زیر ۱۲ سال ابوالفضل برزگری بر سکوی نخست ایستاد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در