به زودی رئیس اداره آبفای بافق مشخص می شود

برخی از شهروندان در تماس های مکرر با دفتر هفته نامه خواستار آن بودند که چرا بعد از گذشت دو ماه هنوز رئیس اداره آبفای بافق مشخص نشده است. خبرنگار ما ضمن گفتگو با احمد کارگران، رئیس این اداره؛ وی گفت: به مدت دو ماه هست که مسئولیت جدیدی در اداره کل یزد به اینجانب واگذار شده است و من همزمان امور مربوط به اداره بافق را هم پیگیری می کنم؛ ضمن این که جانشین هم معرفی کرده ام.
جهت پیگیری بیشتر این موضوع تلفنی با رئیس دفتر مدیرکل آبفای استان صحبت کردیم که وی گفت: ظرف یکی دو روز آینده حکم جهت رئیس جدید اداره آب و فاضلاب بافق صادر خواهد شد. مهرافروز تصریح کرد: رئیس جدید بومی است و آشنا به امور و مسایل کاری اداره می باشد.ریشه دار را از ریشه و بن قطع کنند. اکنون ملت بیش از هر زمان دیگر باید آزادگی خود را حفظ کند.
امروزه قدرتهای خارجی تلاش دارند تا جلو قدرت گرفتن مشی ایران را در کشورهای منطقه بگیرند. ترور ناجوانمردانه سردار دلها، قاسم سلیمانی یکی از اقدامات منحوس آنها بود که ناغافل و بزدلانه این فرزند ایران اسلامی را با راکت شهید کردند.
از دیگر سو مردم نیز دچار مشکلات و مسایل اقتصادی نیز شده اند و برخی اقلام افزایش چند برابری داشته است. بانک ها ناجوانمردانه نرخ تسهیلات خود را بالا برده اند و کار بر قشر آسیب پذیر بیشتر شده است؛ اما همین مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن حمایت خود را از انقلاب اعلام سر خواهند داد و آگاهانه با تمام سختی ها و مشکلاتی که در پیش رو دارند و یا از آن گذاشته اند با انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و اعلام می کنند هرگز فشارها و تحریم های بین اللملی آنها را از راهی که بر آن استوار ایستاده اند؛ باز نخواهد داشت.

محمد حسین تشکری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی