برگزاری فینال مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق

سرپرست مسابقات والیبال در بافق گفت: مسابقات والیبال کارکنان شرکت سنگ آهن بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۷۱ تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مهدی منصوریان سرپرست مسابقات والیبال در بافق گفت: مسابقات والیبال کارکنان شرکت سنگ آهن به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۷۱ تیم برگزار شد.
او افزود: در پایان تیم منتخب کارمندان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های امور پیمانکاران و سه چاهون مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

عباس ابراهیمی سرپرست مسابقات فوتسال نیز با بیان اینکه در مسابقات فوتسال بالای ۳۵ سال ۳۵ تیم حضور داشتند گفت:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگ آهن برگزار شد که در نهایت تیم تعمیرات فرآوری قهرمان شد و تیم‌های نمونه برداری سه چاهون و رانندگان استخراج به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

او تصریح کرد: در مسابقات فوتسال زیر ۳۵ سال ۲۷ تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های راه آهن، معاونت معدنی و اگلومراسیون به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات به مدت ۲ ماه در سال امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

فینال مسابقات والیبال و فوتسال زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال کارکنان شرکت سنگ آهن با حضور جمعی از مسئولان در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام