سند آموزش بانوان ادارات بافق تدوین شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: سند ارتقای آموزش بانوان دستگاه‌های دولتی با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و سبک زندگی ایرانی اسلامی در حال تکمیل است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  فاطمه دانش یزدی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد در حاشیه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان بافق از تدوین سند آموزش بانوان ادارات خبر داد و گفت: این سند در محور‌های آموزشی و در طیف‌های مختلف به خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی و آموزش مهارت‌های زندگی به دستگاه‌های دولتی و اجرایی ابلاغ می‌شود.

او با بیان اینکه ۱۰نفر از مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان بافق را بانوان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده شایستگی حوزه بانوان و فعالیت‌های آن‌ها در چرخه‌های مختلف است که یک بلوغ خودباوری در حوزه بانوان را به همراه دارد.

دانش یزدی به تشریح عملکرد دفتر بانوان در رابطه با وظایف سازمانی در مباحث نشاط اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی طی یکسال اخیر پرداخت و افزود: شاخص‌ترین برنامه در بحث نشاط اجتماعی راه اندازی پارک بانوان در شهرستان‌های مختلف است که تا پایان سال و سال‌های آتی مجموعه‌های تفریحی دیگری نیز برای بانوان راه اندازی می‌شود.

او ادامه داد: در حوزه آموزش، مهارت و طرح تاب آوری اجتماعی دوره‌های آموزشی به مدت ۳۷ساعت برای بانوان برگزار شد.

برگزاری نخستین رویداد انیمیشن در حوزه زندگی، خانواده سالم و نشاط اجتماعی و رونمایی از سند ارتقا وضعیت زنان با محوریت ۹گانه در حوزه‌های مختلف از دیگر مباحثی بود که دانش یزدی در بافق به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل