۱۲ نامزد انتخاباتی در یزد انصراف دادند/ تبلیغات نامزد‌ها زیر ذره بین شورای نگهبان

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد از انصراف ۱۲ نامزد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

حجت الاسلام سید ناصر محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  از انصراف ۱۲ نامزد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت : ۱۳۴ نامزد انتخابات مجلس درحال رقابت برای ۴ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان یزد هستند.

او افزود: تذکر‌های لازم به نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داده شده است و نحوه تبلیغات آن‌ها زیر ذره بین است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: در استان یزد ۷۲۲ هزار و پانصد و پنجاه و هفت نفر واجد شرایط رای دادن داریم که از این تعداد حدود ۴۰ هزار رأی اولی در استان پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

او درحوزه انتخابیه شهرستان اردکان ۱۱ نفر، حوزه انتخابیه تفت و میبد ۲۵ نفر، حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه ۲۸ نفر، حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و بخش ندوشن نیز ۷۰ نفر در حال رقابت هستند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به  تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس، افزود: کمترین تخلف را در بحث تبلیغات نامزد‌ها در استان یزد داریم و موارد‌ی از تخلفات هم که داشتیم مربوط به بنر‌هایی بود که در سطح شهر نصب شده بود که جمع آوری شد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات مجلس از ۲۴ تا ۳۰ بهمن مهلت تبلیغات دارند و هرگونه فعالیت تبلیغاتی از روز نخست اسفند یعنی ۲۴ ساعت قبل از روز برگزاری انتخابات ممنوع است.

او گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان یزد با ۱۰ شهرستان، چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از چهار حوزه انتخابیه این استان، چهار نماینده راهی مجلس خواهند شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی