فوتبال زیرگروه مناطق نوجوانان کشور/باخت سنگ آهن بافق مقابل نوبند گستر میناب

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از صبح ساحل، تیم نوبند گستر میناب در مسابقات فوتبال مناطق کشور که به میزبانی استهبان استان فارس برگزارشد با کسب ۱۰ امتیاز و صدرنشینی به کار خود پایان داد.

در گروه سوم تیم نوبندگستر میناب با تیم های پنبه ریزه بوشهر ،سپاهان شیراز ، سنگ آهن بافق و هیات چابهار هم گروه بود. تیم نوبند گستر میناب در این مسابقات از چهار بازی خود سه بردو یک تساوی کسب کرد.

شاگردان سروش رحمدل در تیم نوبند گستر میناب در بازی نخست خود مقابل سپاهان شیراز به تساوی یک یک دست یافتند.
برای نوبندگستر میناب ابوالفضل حسنی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

سنگ آهن بافق یزد دومین تیمی بود که نوبندگستر میناب با آن بازی کرد. در این بازی علی فینی زاده یک گل برای نوبند گستر به ثمر رساند تا تیمش پیروز این دیدار باشد. نوبندگستر میناب در بازی مقابل پنبه ریزه بوشهر جشنواره گل به راه انداخت و این تیم را پنج بر سه شکست داد. ابوالفضل حسنی هتریک کرد وعبدالرسول زاهدی و علی عامری هم دو گل دیگر این تیم را به ثمر رساند.

نماینده هرمزگان در آخرین بازی خود برای صدرنشینی نیاز به برد داشت و این اتفاق هم افتاد و شاگردان سروش رحمدل در تیم نوبندگسترمیناب با یک گل که وسام اعمی زاده به ثمر رساند هیات چابهار را شکست داد و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم نخست به دور دوم این رقابت ها صعود کرد.

بازیکنان تیم نوبند گستر میناب را ابولقاسم فیروزی،علیرضا زیارت مکان،کیان، جعفری،میلاد پیام،امیر حسین عسکری، حجت تراهی پور ،یاسین علی اکبری،رضا کریمی،سروش کریمی،امیر محمد جعفری،محمدرضا افرازه ،محسن عباسی،طاها مرادی ،طلحه ملک اسماعیلی ،فاضل محبی،سعید گلشواری،علی شیوه کش،رضا اربابی،امیرحسین دادئی زاده،علیرضا فینی زاده ،وسام اعمی زاده ،علی عامری ،ابولفضل حسنی ،محمد حسن صداقت و عبدل الرسول زاهدی و کادر فنی تیم را هم سروش رحمدل، صادق یگانه،عبدالمجید بهادری،مجید اسلامی ، مجید بهادری و ابراهیم عبداللهی تشکیل می دادند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی