حادثه برای قطار بافق-بندرعباس

ایسنا/کرمان ‎رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حادثه برای قطار بافق-بندر عباس ۳ نفر مصدوم شده که بصورت سرپایی مداوا شدند.

سید محسن مرتضوی بامداد دوشنبه

در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه شب۱۸ اسفند طی تماسی از ایستگاه قطار جنت آباد با پایگاه جوادیه خبر آتش گرفتن یکی ازدیزل های حامل مازوت قطار بافق-بندر عباس داده شد.

وی افزود: مسئول مربوطه با عنوان کردن این مهم که هر چند مرتبه که با ۱۲۵ تماس گرفتم موفق به تماس با اتش نشانی این منطقه (انار یا نوق) نشده و فقط اتش نشانی بافق روی خط پاسخ می آمده به همین دلیل با خط خصوصی پایگاه اورژانس جوادیه تماس گرفته واین مهم را به دو پرسنل شیفت اطلاع داده و به دلیل مسکونی بودن منطقه حادثه این دوپرسنل سریعا اتش نشانی جوادیه را فعال و به محل فرستادند و اتش نشانی بهرمان را نیزجهت کمک به کد جوادیه فعال و به محل اعزام نمودند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع دادن به ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ومدیریت اتاق بحران هر دو مقام در جریان این امر قرار داده شدند که با کسب اجازه بامسئول اورژانس انار نیز تماس گرفته شد و اورژانس انار و اتش نشانی های انار نیز به حالت آماده باش در امدند و در ادامه مرکز پیام اورژانس را مطلع و کد بحران احتمالی رافعال نمودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از حضور اورژانس در صحنه و اقدام به موقع مامورین آتش نشانی و چکاب لوکوموتیوران ها وخدمه قطار هیچ مشکلی دال بر آسیب جدی دیده نشد و با اعلام رفع خطر از سوی مامورین آتشنشانی پس از مهار اتش و سرد کردن دیزل ها همه چیز به حالت عادی برگشت.

مرتضوی افزود: این حادثه ۳ مصدوم داشت که بصورت سرپایی مداوا شدند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل