برای جوانان اشتغال زایی ایجادکنند

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ مهم ترین وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت برامور مختلف کشور می باشد.
خبرنگار هفته نامه افق کویر با حضور در میان شهروندان گفتگویی با موضوع” از نماینده مجلس شورای اسلامی چه انتظاراتی دارید” تهیه کرد که در ادامه می خوانید:

نصیرزاده که دارای پوشاکی می باشد گفت : از نماینده مجلس انتظاردارم که مشکلات مردم را دقیق رسیدگی و بررسی کند، مخصوصا وضیعت اقتصادی و معیشتی مردم را در نظر داشته باشد و کسانی که پیشکسوت هستند در بهبود وضع شهر نظرخواهی کند. ما از عملکرد نماینده راضی هستیم و امید وارم عملکر بیشتری داشته باشد .
حیدری صاحب مغازه لوازم خانگی گفت: برای جوانان اشتغال زایی ایجادکنند.
سیدکاظم میرعلمی گفت : برای جوانان شهرمان که بیکار هستند شغلی در نظر بگیرند و به امکانات شهر رسیدگی کنند .
رنگانی صاحب مغاز عطاری که درحال بسته بندی داروهای گیاهی بود گفت: از نماینده راضی هستم و همان گونه که ۴ سال پیش فعالیت کردند، قوی تر عمل کند و به نیازهای شهر رسیدگی کند و همچنین مجوزساخت زمین های کشاورزی را بدهد .
مرد ۴۵ ساله ای که از بانک بیرون می آمد گفت : از کارهایی که برای شهرمان انجام داده اند راضی هستم و امید وارم در سال جدید شاهد عملکرد های بهتری از جانب وی باشیم و همچنین خواهش می کنم به مشکلات مردم رسیدگی شود.
زن ۲۲ ساله گفت : نزدیک به دوسال است ازدواج کرده ام، اما شوهرم کار ندارد از نماینده شهرمان می خواهم به مشکلات جوانان که شغل ندارند رسیدگی بیشتری نماید .
فتوحی زن ۴۳ ساله که در حال بیرون رفتن از مغازه بود گفت: عملکرد وی عالی بوده است و ان شاا… باز هم شهرستان را سر بلند کند و تنها خواهشم این است اقدامی شود تا اجناس مختلف ارزان شود.
این ها نظرات برخی از شهروندان بود که به اطلاع شما رسید. آنچه که می توان گفت آن است که سطح توقع از نماینده مجلس بسیار بالا بوده و نیاز است تا نماینده تا جایی که برای او مقدور است مشکلات مردم را حل کند

 

راضیه برزگری

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی