جهاد خانوادگی بافقی ها برای مبارزه با کرونا

جهاد خانوادگی بافقی ها برای مبارزه با کرونا

نجمه پاینده که خود در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارد اعضای خانواده خود را نیز برای شکست این بیماری وارد میدان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ این روزها که ویروس کرونا مردم را خانه نشین کرده هستند کسانی که برای کمک به بیماران و مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستند به کمک آنها بیایند.

 نجمه پاینده کارشناس مسئول بهداشت محیط بیمارستان ولیعصر(عج) از پرستاران خط مقدم مبارزه با این بیماری است که در پشت صحنه برای غلبه برعلیه ویروس کرونا ضمن اینکه خودش در میدان مبارزه است اعضای خانواده خود را نیز برای تولید شیلد محافظتی که این روزها بسیار کارآمد پرستاران و بیماران است به خط کرده است.

وی در مصاحبه با خبرنگار  یزد رسا بیان داشت: اعضای خانواده من یک کارگاه تولیدی شیلد محافظتی که این روزها بسیار کارآمد و کمیاب برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین کادردرمانی بیمارستان است را ساخته و به صورت اهدایی به پرسنل کادر درمان بیمارستان تحویل داده اند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بافق تصریح کرد: ۱۷۰ عدد از این شیلد تهیه شده و در اختیار پرستاران و کادردرمان بیمارستان قرار گرفته و تعداد ۱۰۰ شیلد دیگردر حال تهیه است و قصد داریم بعد از تحویل به کادر درمان بیمارستان به داروخانه ها نیز اهدا کنیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”